جودوی ساحلی به زودی برگزار خواهد شد

جودوی ساحلی به زودی برگزار خواهد شد
علی رغم گرمای خاصی که در بوشهر وجود دارد، کسی به این استان سفر نمیکند اما به استان بوشهر با پیشنهاد برگزاری مجمع سالیانه سفر کرده است.به نوبه خودم از قهرمان جهان تشکر میکنم.

به گزارش روابط عمومی رزمی نیوز به نقل از فدراسیون جودو ، آرش میر اسماعیلی در حاشیه سفر به استان بوشهر و بازدید از امکانات این استان جهت برگزاری جودوی ساحلی ، در مجمع سالیانه این استان نیز شرکت کردند.

این جلسه با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، احمد بهروزیان فرد و موسی کشتکار مدیر و معاون اداره کل ورزش و جوانان، یاسر جمالی و پرویز مرشد رئیس و دبیر هیات جودو استان بوشهر برگزار شد.

میراسماعیلی با اشاره به تشکیل مجمع عمومی هیات جودو استان بوشهر، اظهار داشت: این مهم فرصتی فراهم کرد تا جودو ساحلی در استان بوشهر آغاز به‌ کار کند که این رشته، ایده جدیدی برای ورزش و مسابقات جودو در جهان و ایران محسوب می‌شود ، و امید می‌رود تا پایان امسال به میزبانی استان بوشهر مسابقه بین‌المللی جودو ساحلی با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برگزار شود.

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان نیز ضمن خوش آمدگویی به ریاست فدراسیون جودو، گفت: بسیار خوشحالم که مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان بوشهر با حضور آرش میراسماعیلی برگزار میشود. وی مدال های مختلفی در مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا دارد. او افتخار ورزش کشورمان است و از چهره های خوش نام در ورزش ایران است.

وی افزود: علی رغم گرمای خاصی که در بوشهر وجود دارد، کسی به این استان سفر نمیکند اما به استان بوشهر با پیشنهاد برگزاری مجمع سالیانه سفر کرده است.به نوبه خودم از قهرمان جهان تشکر میکنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:

از ریاست هیات جودو استان و مجموعه همکاران وی تشکر میکنم. از تمام پیشکسوتان که با رئیس هیات جودو همکاری میکنند تشکر میکنم. تامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله کارهای خوب جمالی رئیس هیات جودو استان است.

وی در پایان عنوان کرد: از میراسماعیلی میخواهم که نگاه ویژه ای به استان ما داشته باشد.این استان توانایی های زیادی دارد ما می توانیم میزبان مسابقات باشیم. بحث سواحل در شهرستان های ما هم وجود دارد، ابن استان ظرفیت و پتانسیل بسیار زبادی دارد و میتواند قطب ورزش باشد. میراسماعیلی نزدیک ۱۴ سال در این استان بوده و تعصب زیادی به این استان دارد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19218
  • کد خبر : 19218

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته