جلسه هیاتهای رزمی شمال غرب کشور با رییس فدراسیون رزمی

جلسه هیاتهای رزمی شمال غرب کشور با رییس فدراسیون رزمی

جلسه هیاتهای رزمی چهار استان آذربایجانی به حضور رییس فدراسیون انجمنهای رزمی و رسانه خبری رزمی نیوز در تبریز برگزار شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، در حاشیه برگزاری همایش بزرگ هیات های رزمی استان آذربایجان شرقی، جلسه ویژه ای با حضور ریاست فدراسیون انجمنهای رزمی و هیاتهای آذربایجان شرقی و غربی و زنجان و اردبیل برگزار گردید.

این جلسه روز جمعه دوم اردیبهشت 1401 پس از مراسم همایش رزمی تبریز با حضور یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمنهای رزمی ، یوسف جاویدان رییس هیات رزمی آذربایجان شرقی، اسلام عبدی رییس هیات رزمی اردبیل، امیر رسولی رییس هیات رزمی استان آذربایجان غربی ،اسماعیل کریمی رییس هیات رزمی زنجان و علی محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری رزمی نیوز، برگزار گردید.

در جلسه هیاتهای رزرمی شمال غرب کشور

ابتدا روسای هیاتها با رییس فدراسیون اعلام همکاری همه جانبه جهت رشد و توسعه ورزشهای رزمی و اقتدار این فدراسیون و حمایت از ریاست فدراسیون و دیگر ارکان آن کردند.

در ادامه رییس فدراسیون نیز با اعلام حمایت از تمامی هیاتهای رزمی کشور و ارج نهادن به ورزشکاران و حمایت همه جانبه این فدراسیون از روسای هیاتها و قهرمانان ورزشی از همکاری خالصانه هیاتهای مذکور تقدیر و قدردانی کردند.

یوسف جاویدان رییس هیات آذربایجان شرقی که طرح ویژه همبستگی هیاتهای رزمی آذربایجان را در جهت توسعه ورزش و حمایت از رزمیکاران و پیشکسوتان این استانها تدارک دیده است، اعلام همکاری با استانهای همجوار و دیگر استانهای کشور کرد.

در این جلسه در خصوص برنامه های پیش روی فدراسیون و هیاتهای مذکور بحث و تبادل نظر شد و هر یک از روسای استانها نظرات و پیشنهادات و برنامه های خود را به رییس فدراسیون اعلام داشتند.

در انتها علی محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری رزمی نیوز، ضمن اعلام حمایت از پوشش خبری رویدادهای فدراسیون و هیاتهای استانها، پیشنهاداتی نیز در مورد پیشرفت و توسعه ورزشهای رزمی و ارتباط بین رزمیکاران و مسئولین و کم کردن حواشی و حمایت همه جانبه از رزمیکاران، و ارائه نمایندگی خبر ورسانه به هیاتهای رزمی کشور داد که با استقبال حاضرین و ریاست فدراسیون همراه شد.

در پایان این جلسه یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمنهای رزمی ، ضمن تقدیر از  یوسف جاویدان جهت برگزاری این جلسه و اهداف سازنده آن ، خبر از برگزاری مسابقات ام ام ای و فعالیت مقتدرانه انجمن کیک بوکسینگ داد.

هیاتهای

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=26311
  • کد خبر : 26311

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته