جلسه هم اندیشی انجمن های ورزش های رزمی اردبیل برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن های ورزش های رزمی اردبیل برگزار شد

نشست هم اندیشی هیات انجمن های ورزشی های رزمی استان اردبیل و کمیته های تحت پوشش در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی حسین رضا زاده اردبیل برگزار شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، از اردبیل، جلسه هم اندیشی هیاتهای رزمی استان اردبیل با حضور “اسلام عبدی” رییس هیات انجمن های ورزشی ورزش های رزمی این استان و اعضای هیات رییسه و مسئولان کمیته های تحت پوشش و با هدف بررسی فعالیت رشته های زیر مجموعه ، تقویم اجرایی و تلاش برای توسعه رشته ها برگزار شد.

در این جلسه آقای عبدی رئیس هیات استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و آرزوی سلامتی و بهروزی برای جامعه ورزش های رزمی استان ، توضیحاتی پیرامون آیین نامه مسابقه هیات استان و نحوه برگزاری آن به روسای هیات های تابعه بیان نمودند. سپس شرکت کنندگان در جلسه خلاصه ای از گزارش عملکرد و فعالیت های خود و برنامه آتی ارائه کردند .

در ادامه این جلسه ، رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان با بیان اینکه با همدلی و همراهی می توانیم قلّه های موفقیت را فتح کنیم ، از همه روسای شهرستان ها و کمیته ها خواست تا با پیگیری های منظم ، مطالبات و مشکلات رزمی کاران حوزه خود را شناسایی کرده و انشالله بتوانیم با کمک هم مرتفع نماییم و به ارتقا و توسعه ورزش رزمی این استان بیش از پیش همت گماریم .

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=27652
  • کد خبر : 27652

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته