جلسه انجمن کیک بوکسینگ پشت درهای بسته

جلسه انجمن کیک بوکسینگ پشت درهای بسته
هیچ عجله ای در کیک بوکسینگ نیست خصوصا اینکه در این ایام نه رویدادی وجود دارد نه مسابقاتی و نه کاری که باید اورژانسی انجام شود ، پس یک هفته هم صبر کنیم چیزی تغییر نمیکند.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، صبح امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران .امروز جلسه  تشکیل داد.

محمد رضا اطمینانی نایب رییس انجمن کیک بوکسینگ

در این باره به خبرنگار رزمی نیوز گفت : متاسفانه دکتر مولوی دچار بیماری کرونا شده است و چند روزی نیز در بخش مراقبت های ویژه بود و به غیر از چند نفر از مدیران انجمن هیچ مسئولی حالی از وی نپرسیدند.

وی در پاسخ به موضوع انتخاب مجدد رییس کمیته داوران توسط فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت : من اطلاعی از این موضوع نداشتم و دوستان به من اطلاع دادند که آقای بهرام جودری به عنوان رییس کمیته داوران انجمن کیک بوکسینگ انتخاب شده است.

وی در ادامه گفت: در صورتی که سه ماه پیش ایشان توسط دکتر مولوی به همین سمت در همین انجمن منصوب شده بودند و دلیل انتصاب دوباره را واقعا درک نمیکنیم.اصلا از این ماجرا هیچ سر درنمی آوریم چرا چنین حرکتی صورت گرفته است.

اطمینانی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیدند موضع شما چیست گفت: اخلاق و ادب حکم میکند که در شرایطی که رییس انجمن دچار بیماری آن هم کرونا شده است باید صبر کرد و منتظر ماند. هیچ عجله ای در هیچ کاری نیست خصوصا اینکه در این ایام نه رویدادی وجود دارد نه مسابقاتی و نه کاری که باید اورژانسی انجام شود، پس یک هفته هم صبر کنیم چیزی تغییر نمیکند.

نایب رییس انجمن کیک بوکسینگ در پایان گفت: علاقه ای نداریم وارد حاشیه بشویم ما در حال حاضر نگران دکتر مولوی هستیم که انشالله به سلامتی به آغوش خانواده برگردند.

ورزش و عنوان و موضوعات دیگر بی ارزش تر از سلامتی یک انسان است که ما به این قانون پایبندیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد خبرهای خوبی درراه است که همه این تلخی ها را جبران خواهد کرد.

گزارش تصویری این مصاحبه کوتاه را در کلیپ زیر مشاهده نمایید.

 

این مصاحبه را میتوانید در ویدئوی زیر مشاهده نمایید و همچنین از کانال آپارات پایگاه خبری رزمی نیوز دانلود نمایید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19368
  • کد خبر : 19368

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته