تفاوت عجیب نامه ارسالی به کمیته المپیک توسط سرپرستی فدراسیون انجمنهای رزمی

تفاوت عجیب نامه ارسالی به کمیته المپیک توسط سرپرستی فدراسیون انجمنهای رزمی

پاسخ ارسالی به رییس هیات انجمنهای رزمی استان اصفهان با پاسخی که برای کمیته المپیک ارسال شده متفاوت است. مسئولین هنوز اقدامی برای تخلف قبلی نکرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل رزمی نیوز، پس از افشای تخلف و دستکاری سرپرست فدراسیون انجمنهای رزمی توسط خبرگزاری‌ها، این‌بار نیز سرپرستی این فدراسیون اقدام به ارسال نامه ای به مسئولین ورزش جهت معرفی شخصی به کمیته ملی المپیک، کرده است که با نامه های چند روز پیش تناقض دارد.

طبق اسناد ضمیمه، در تاریخ ۱۶ دیماه 1402 مجید زارعیان سرپرست فدراسیون انجمنهای رزمی در نامه ای به استعلام هیات رزمی استان اصفهان، اعلام کردند که خانم آرزو کلانتری احکام مربیگری در سامانه فدراسیون رزمی ندارند این پاسخ به منزله عدم تایید وی بعنوان مربی ملی این فدراسیون است. لازم به ذکر است که رشته مورد فعالیت وی یک رشته غیر رزمی و صرفا ورزش ذهنی و فکر است و ارتباطی به ورزشهای رزمی ندارد.

در تاریخ ۱۸ دیماه کمیته المپیک طی نامه ای اعلام برگزاری کلاس کردند و نامه ای برای این فدراسیون جهت معرفی مربی ارسال گردید، اما سرپرستی فدراسیون در حرکتی عجیب و چشم پوشی از دیگر مربیان ملی این فدراسیون، خانم آرزو کلانتری را بعنوان مربی رسمی و ملی  این فدراسیون معرفی کردند.

علت اصلی این تناقض در نامه نگاریها مشخص نیست، اما احتمال میرود این کار به این خاطر باشد که ، به واسطه دوستی که با افراد مرتبط به این سبک دارد و قبلا نیز تلاش کرده تا ورزش توپی و ذهنی و فکری همین دوستان را که هیچ ارتباطی به ورزشهای رزمی ندارد را وارد کمیسیونهای سه گانه نماید، اینکار را کرده باشد.

از مسئولین وزارت ورزش میخواهیم در رابطه با این تخلف و همچنین تخلف قبلی مبنی بر دستکاری در مصوبه هیات رییسه فدراسیون انجمنهای رزمی، پاسخ قانع کننده به مخاطبین و جامعه رزمی بدهند. مگر اینکه این حرکات و رفتارها را قانونی و مورد تایید بدانند.

تفاوت عجیب در نامه ارسالی به وزارت ورزش توسط فدراسیون رزمی

تفاوت عجیب نامه ارسالی به کمیته المپیک توسط سرپرستی فدراسیون انجمنهای رزمی

تفاوت عجیب در نامه ارسالی به وزارت ورزش توسط فدراسیون رزمی

.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44578
  • کد خبر : 44578

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته