بوکس بانوان مجوز فعالیت میگیرد

بوکس بانوان مجوز فعالیت میگیرد

حسینی رییس فدراسیون بوکس خبر از اخذ مجوز بوکس بانوان داد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، سید روح اله حسینی رییس فدراسیون بوکس درباره اخذ مجوز فعالیت بوکس بانوان در رشته بوکس ابراز امیدواری کرد که به زودی این مجوز دریافت خواهد شد.

از ابتدای مجوز فعالیت بوکس در ایران، فعالیت برای بانوان در این رشته ممنوع بود، روسای قبلی فدراسیون بوکس نیز تلاش زیادی برای دریافت مجوز فعالیت بانوان در این رشته کردند اما هر بار با مشکلات و چالش‌هایی روبرو میشدند.

دو سال پیش رییس اسبق فدراسیون بوکس( حسین ثوری، که به طرز عجیبی از کشور فرار کرد) به درخواست عده کثیری از بانوان پیگیر این موضوع شد، اما بی منطق از ادامه اینکار منصرف شد و اعلام کرد حضور بانوان در بوکس حاشیه ساز خواهد شد و من در دوره ریاست خود اجازه چنین کاری را نمیدهم.

بسیاری از پیشکسوتان بوکس و هزاران بانوان عاشق این رشته درخواست مجوز فعالیت دادند و در این زمینه پایگاه خبری رزمی نیوز نیز با یادداشتی تحلیلی و انتقادی،  “اینجا ” اعلام کرد که چطور ورزش‌های مشابه بوکس مانند مبارزات رینگی کیک بوکسینگ، موی تای، ام ام ای، ووشو، مجوز فعالیت دارند اما بوکس که قطعا خشونت آن کمتر از این رشته هاست اجازه فعالیت برای بانوان ندارد.

این موضوع تا جایی پیش رفت که رییس جدید فدراسیون بوکس، سید روح اله حسینی نیز مصرانه پیگیر این موضوع شدند و فعالیت بوکس بانوان را در آستانه دریافت مجوز قرارد دادند.

دیروز دوشنبه 27 آذرماه 1402 حسینی اعلام کرد پیگیر این موضوع هستیم و موافقت مسئولین را هم دریافت کردیم و به زودی بانوان میتوانند در رشته المپیگکی بوکس به فعالیت بپردازند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=40850
  • کد خبر : 40850

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته