برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات ووشو قم

برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات ووشو قم

مجمع عمومی و سالیانه هیئت ووشو قم به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومى فدراسیون ووشو، مجمع سالیانه هیات ووشو استان قم صبح دیروز سه‌شنبه ٢٥ مردادماه 1401 با حضور ابراهیم سانى‌خانى مدیركل ورزش و جوانان قم، علیرضا بهرمن سرپرست دبیركلى فدراسیون ووشو و دیگر اعضاى مجمع بصورت مجازى و در بستر اسكاى‌روم برگزار شد.

در ابتدا جواد محمدزاده رئیس هیات ووشو استان قم به ارائه عملكرد هیأت در سال گذشته و شرح برنامه‌هاى امسال پرداخت كه به‌همراه گزارشات مالى خزانه‌دار به تایید اعضاى مجمع رسید.

سپس علیرضا بهرمن سرپرست دبیركلى فدراسیون ووشو با شرح توضیحاتى از عملكرد هیات ووشو استان قم تمجید كرد و افزود: با توجه به پتانسیل بالای این رشته در قم، انتظار است ورزشکاران سازمان‌یافته ووشو در این استان افزایش یابد چراکه به رتبه استان در ارزیابی عملکرد سال جاری کمک خواهد کرد.

در پایان ابراهیم سانى‌خانى مدیركل ورزش و جوانان قم ضمن تقدیر از همراهى فدراسیون در جهت توسعه این رشته در استان از حمایت‌هاى اداره‌كل در جهت تامین زیرساخت‌هاى تالو و تهیه تالوفیلد و میزبانى رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تیم ملى سخن به میان آورد و قم را پایگاه فعالیت‌هاى فرهنگى در ورزش دانست.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=27681
  • کد خبر : 27681

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته