برنامه ارزشهای رزمی چیست و چه اهدافی دارد؟

برنامه ارزشهای رزمی چیست و چه اهدافی دارد؟

ارزشهای رزمی برنامه ای تحلیلی خبری و چالشی در زمینه ورزشهای رزمی میباشد که هر هفته چهارشنبه ها از پیج اینستاگرام و وب سایت پایگاه خبری رزمی نیوز منتشر میشود.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، تیم تحلیل خبری و تخصصی پایگاه خبری رزمی نیوز، اقدام به ساخت و تهیه برنامه ای با نام ارزشهای رزمی کرده است.

علی محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری رزمی نیوز و طراح و کارگردان برنامه ارزشهای رزمی درباره ساخت این برنامه گفت: ما سعی داریم برای اولین بار برنامه ای تولید کنیم که تا کنون در ورزشهای رزمی وجود نداشت و هیچگاه مرجع و رسانه ای درمورد ورزشهای رزمی به طور کامل و دقیق از ورزشهای رزمی اطلاع رسانی و حمایت نکرده است.

وی در ادامه گفت:این برنامه تقریبا شبیه و الگو برداری از برنامه نود آقای عادل فردوسی پور است منتها فقط در زمینه ورزشهای رزمی و هفت فدراسیون رزمی فعالیت میکند.

محمدی طراح و کارگردان این برنامه اظهار داشت: ارزشهای رزمی مروری میکند بر اخبار و اتفاقات و رویدادها و حواشی ورزشهای رزمی در طول هفته، و این برنامه هر چهارشنبه ساعت 22 از پیج اینستاگرام و کانال آپارات و یوتیوب پایگاه خبری رزمی نیوز منتشر میشود. با رشد این برنامه و افزایش مخاطبین ، تلاش میکنیم از پلتفرم های مختلف نیز این برنامه را پخش نماییم. در حال حاضر به علت کمبود بودجه و اسپانسر ترجیح دادیم در وب سایت و شبکه های اجتماعی رزمی نیوز نشر بدهیم.

ارزشهای رزمی بدون حاشیه

وی ادامه داد: ارزشهای رزمی سعی دارد بدون حاشیه سازی و یا تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی، مسائل ورزشهای رزمی را نقد و تحلیل و بررسی نماید.

این برنامه با حضور میهمانان و کارشناسان ورزشهای رزمی همراه خواهد بود و حق صحبت و دفاع از افرادی که در برنامه از آنها نام برده میشود به آنها داده خواهد شد.

کارگردان برنامه در مورد اهداف برنامه اظهار داشت: اهداف این برنامه شفافیت در ورزشهای رزمی و مدیریت سالم و رشد و شکوفایی و سالم سازی فضای ورزشهای رزمی میباشد. درج انتقادات و بررسی مشکلات و ضعفها و ارائه راهکارهای مفید جهت پوشش نقاط ضعف و پیشرفت رزمی توسط کارشناسان و متخصصین در این رشته میباشد.

ارزشهای رزمی علی محمدی

* شما مخاطبین عزیز و رزمیکاران میتوانید با ارائه پیشنهادات و نظرات و اشاره به ضعف و ایراد و اشکالات، ما را در بهتر شدن این برنامه یاری نمایید.

ارسال اخبار، سوژه ، تخلفات، رویدادهای مهم، توسط شما با مدارک معتبر ، ما را در اطلاع رسانی دقیق و پیگیری موضوعات یاری خواهد کرد.

خبرنگار ما در شهر و استان خودتان باشید.
به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=28094
  • کد خبر : 28094

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
مشارکت در
اطلاع از
guest
2 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته