بازدید عباس مولوی ریاست انجمن ملی کیک بوکسینگ از مجموعه ورزشی کارگران

بازدید عباس مولوی ریاست انجمن ملی کیک بوکسینگ از مجموعه ورزشی کارگران
با هدف فدراسیونی شدن کیک بوکسینگ پا به میدان گذاشته ایم تا این رشته پرمخاطب را برای این قشر از رزمیکاران در قالب فدراسیون راه اندازی کنیم

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز ، به نقل از روابط عمومی انجمن ملی کیک بوکسینگ ، دیروز چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ، مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی میزبان انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران بود.

در این دیدار دکتر عباس مولوی ریاست انجمن ملی کیک بوکسینگ ج.ا.ا  و محمد رضا اطمینانی نایب رییس و جمشید پارسیامهر دبیر انجمن ، و دکتر ذوالقدر مدیریت مجموعه ورزشی کارگران و دیگر هیات همراه و روسای سبکهای کیک بوکسینگ حضور داشتند.

انجمن ملی کیک بوکسینگدر این دیدار که به دعوت دکتر ذوالقدر مدیریت مجموعه ورزشی کارگران به ضیافت ناهار ترتیب داده شده بود ، ضمن صحبتهای اولیه درمورد تفاهم و همکاری، در زمینه استفاده از امکانات این مجموعه وبرگزاری مسابقات و اردوها و کمپ ها و سایر رویدادها و مراسم ها ، از امکانات این مجموعه بازدید به عمل آمد.

دکتر مولوی در حاشیه این نشست اشاره ای بر فعالیتهای چند ماهه اخیر انجمن ملی کیک بوکسینگ کردند و خاطر نشان کردند که با هدف فدراسیونی شدن این انجمن پا به میدان گذاشته اند تا این رشته پرمخاطب را برای این قشر از رزمیکاران  به همراه تیم مدیریت این انجمن و همکاری روءسای سبکها ، در قالب فدراسیون راه اندازی و شکوفا نمایند.

مولوی در پاسخ به سوال خبرنگار رزمی نیوز در مورد برگزاری مسابقات لیگ گفتند: با توجه به امکانات خوب مجموعه ورزشی کارگران و مدیریت آقای ذوالقدر امید داریم که مسابقات قهرمانی کشور و برخی بازیهای لیگ را در اینجا برگزار نماییم.

انجمن ملی کیک بوکسینگ

دکتر ذوالقدر مدیر مجموعه ورزشی کارگران نیز در پاسخ به خبرنگار ما گفت :

این مجموعه دارای بهترین سالنها و بهترین امکانات رفاهی برای ورزشکاران میباشد. لوازم تمرینی و رینگ مبارزات و سالن چند منظوره و خوابگاه و امکانات رفاهی دیگری در این مجموعه آماده سازی شده است که برای برخی رشته های ورزشی امکان میزبانی وجود دارد.

در پایان این دیدار و نشست ، مقرر شد تا پس از بررسی های لازم تفاهم نامه ای در  چند روز آینده تنظیم و به امضا برسد.

لازم به ذکر است که برخی روسای سبک های کیک بوکسینگ و پیشکسوتان این رشته رزمی نیز در این دیدار حضور داشتند.

انجمن ملی کیک بوکسینگ انجمن ملی کیک بوکسینگ انجمن کیک بوکسینگ

جهت ورود به اینستاگرام رزمی نیوز کلیک کنید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=18840
  • کد خبر : 18840

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته