اولین دوره مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ استان خراسان رضوی برگزار شد

اولین دوره مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ استان خراسان رضوی برگزار شد

مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ استان خراسان رضوی به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، اولین دوره از مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ خراسان رضوی در روز چهارشنبه،۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱ و به مناسبت نیمه شعبان با حضور ۲۰۰ فایتر در چهار رده نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان و در سه استایل لایت کنتاکت،لوکیک و گراپلینگ کیک بوکسینگ ،در جوار بارگاه منور رضوی ،برای کسب عنوان قهرمانی و کمربند طلایی برگزار شد.

احمد عاطفی،ریاست گراپلینگ کیک بوکسینگ خراسان رضوی در این خصوص گفت:برگزاری این دوره از مسابقات در سطح استان خراسان رضوی با هدف گسترش ورزش در حوزه سلامت جسم و روح و به ویژه پیشبرد اهداف سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ در خراسان رضوی انجام شد.

عاطفی افزود:این دوره از مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ در خراسان رضوی با همکاری هیات انجمن های ورزش های رزمی استان در مشهد مقدس برگزار شد.

در پایان  ضمن تشکر و قدردانی از اساتید عزیز و بزرگ رزمی استان،هیات داوران به سرپرستی استاد امیری و مسئولین محترم گراپلینگ کیک بوکسینگ خراسان رضوی که نهایت همکاری را در برگزاری این مسابقات داشتند،آرزوی موفقیت و سلامتی نمودند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=35197
  • کد خبر : 35197

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته