اعزام مشکوک تیم کیک‌بوکسینگ واکو به مسابقات ازبکستان

اعزام مشکوک تیم کیک‌بوکسینگ واکو به مسابقات ازبکستان

آیا تیم منتخب کیک بوکسینگ واکو جهت شرکت در رقابتهای بین المللی ازبکستان مجوز شورای برون مرزی را دریافت کرده است؟

یادداشت – گروه تحلیل و بررسی رزمی نیوز، در حالی که وزارت ورزش هنوز تکلیف فعالیت مستقل کیک‌بوکسینگ را مشخص نکرده است و انجمن کیک بوکسینگ واکو به علت عدم همکاری و خارج شدن از فدراسیون انجمنهای ورزشی از سوی وزارت ورزش بلاتکلیف و معلق است. روز گذشته در سکوت خبری یک تیم چهارنفره با نام تیم منتخب کیک بوکسینگ ایران به کشور ازبکستان جهت مسابقات نه چندان مهم بین المللی اعزام کرده است.

چند سوال مطرح است.

آیا شورای برون‌مرزی با خروج تیم کیک بوکسینگ واکو از کشور به نام تیم منتخب ایران موافقت و مجوز صادر کرده است؟

شورای برون مرزی که برای فدراسیون رسمی خود مجوز شورای صادر میکند، و با دیدن چند تیتر غیر واقعی از صفحات غیر رسمی با شک و تردید مجددا از فدراسیون سوال میکند که آیا مجوز داشتید ؟ از سایر تیمهایی که خودسرانه اعزام میشوند نیز استعلام میکند؟

چنانچه به مصلحت یا علتهای مختلف بی صدا مجوز صادر شده است اعلام نمایند تا رسانه ها تیتر نزنند.

اگر مانند سال گذشته که یکی از بازیکنان تیم واکو ایران از هتل فرار کرده و پناهنده شد، اتفاقی دیگر رخ بدهد، شورای برون‌مرزی و مسئولین ورزش پاسخگوی تیمی که هنوز مجوز فعالیتش در هاله ای از ابهام است خواهند بود؟

چند ماه گذشته نیز یک تیم غیر قانونی به نام تیم ملی MMA ایران توسط فردی ناشناخته که مدعی بود مجوز شورای برون مرزی دارند و چندین رسانه نیز آنها را تایید کردند، مشخص شد که با نقشه ضد ایرانی به خارج از کشور پناهنده شده و آن افتضاح کشف حجاب و خودداری از حمل پرچم ایران را به بار آوردند.

امیدواریم با پیگیری دستگاههای نظارتی، مسئولین ورزش کشور صراحتا اعلام نمایند که آیا کیک بوکسینگ واکو به سرپرستی یک تبعه فرانسوی در ایران رسمیت داشته و اجازه فعالیت و اعزام به خارج از کشور با نام تیم منتخب ایران را دارد یا خیر؟ تا همه رزمیکاران این رشته تکلیف خود را دانسته و از این برزخ  خارج شوند.

بسیاری از رزمیکاران این رشته در تماس با پایگاه خبری تخصصی رزمی نیوز، خواستار تعیین تکلیف هستند تا بدانند در کیک بوکسینگ فدراسیون انجمنهای رزمی باید فعالیت نمایند یا کیک بوکسینگ واکو؟

گروه تحلیل و نقد و بررسی پایگاه خبری رزمی نیوز.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=39393
  • کد خبر : 39393

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته