اصلاحیه فدراسیون انجمنهای رزمی، حذف انجمن پتانگ، تایید موی تای در کمیسیونها

اصلاحیه فدراسیون انجمنهای رزمی، حذف انجمن پتانگ، تایید موی تای در کمیسیونها

انجمن بولس پتانگ (رشته توپی) غیر رزمی، از لیست کمیسیونهای سه گانه فدراسیون رزمی حذف شد. انجمن موی تای به کمیسیونها اضافه گردید.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، در پی تصمیم جدید فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی جهت برگزاری مجدد انتخابات کمیسیونهای سه گانه و اعلام رشته هایی که شرایط ثبت نام و رای دهی دارند، با اعتراض همراه بود که منجر به اصلاحیه از سوی این فدراسیون شد.

فدراسیون انجمنهای رزمی که به سرپرستی مجید زارعیان اداره میشود و در یکی دو ماه گذشته اشتباهات و خطاهایی نیز به ضرر جامعه ورزش داشته است، در اقدامی عجیب و مهندسی شده، انتخابات کمیسیونهای سه گانه را که در دوره ریاست مهندس بهتری برگزار شده بود را با تلاش فراوان مردود کرد و انتخابات مجدد این کمیسیونها را اعلام کرد.

در این اطلاعیه بسیار عجیب و غیر تخصصی که خبر آن روز گذشته از رسانه رزمی نیوز نیز اعلام شد، انجمن بولس پتانگ که یک رشته غیر رزمی است، در لیست شرایط ثبت نامی ها قرار گرفت و انجمن موی تای از این لیست حذف شده بود.

اما امروز طبق اعلام علی صدیقی دبیر فدراسیون انجمنهای رزمی، انجمن بولس پتانگ از لیست کمیسیونها حذف و انجمن موی تای به این لیست اضافه گردیده است.

لازم به ذکر است که تیتر این اطلاعیه از سوی فدراسیون بدون کلمه اصلاحیه منتشر شده است و ترجیح دادند تااز  کلمه اصلاحیه در متن خبر استفاده کنند که این نیز قابل تامل است.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44329
  • کد خبر : 44329

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته