اختلافات در جودو استان گلستان انتخابات را ناتمام گذاشت

اختلافات در جودو استان گلستان انتخابات را ناتمام گذاشت
مجمع انتخاباتی هیات جودو استان گلستان ناتمام ماند و با صحبتهای با درایت ریاست فدراسیون جودو و دعوت به صلح و همدلی ، مجددا برگزار خواهد شد.

مجمع انتخاباتی هیات جودو استان گلستان ناتمام ماند و با صحبتهای با درایت ریاست فدراسیون جودو و دعوت به صلح و همدلی ، مجددا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبری رزمی نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع انتخاباتی هیات استان گلستان با حضور آرش میراسماعیلی ، رئیس فدراسیون جودو و قاسمعلی برزمینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان برای تعیین رئیس جدید هیئت برگزار شد. قرار بود رای گیری از بین دو کاندیدا انجام پذیرد اما در ابتدای جلسه، مهدی بیگی از حضور در انتخابات انصراف داد. سپس رای گیری آغاز شد و از بین ۱۶ نفر ، صاحب رای، ۷ نفر به آقای محمدعلی نودهی رای دادند. به همین دلیل ، قرار شد ثبت نام مجدد برای تکرار انتخابات انجام شود.

آرش میراسماعیلی در این باره گفت:

از اینکه در مجمع حضور پیدا کردید تشکر می کنم، همه ما اعضای یک خانواده هستیم، همیشه اختلاف سلیقه وجود داشته و ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم . همه ما دلسوز و عاشق جودو هستیم و این رشته برای همه ما اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: استاد میقانی همیشه مثل برادر، کنار من بوده است. هفته پیش در فدراسیون کنار ما بود و دلسوز استان هستند. ایشان همیشه کمک حال من هستند.

آرش میراسماعیلی

میراسماعیلی گفت: آقای نودهی نباید رای امروز را مغرضانه در نظر بگیرند، چون جودوی استان ضرر می کند. اگر انتقادی دارید باید سازنده باشد. این خانواده که کنار هم هستند این اختلاف را کنار بگذارید. من در برخی از استان ها که حضور داشتم همدلی را به خوبی دیدم اما این همدلی را اینجا ندیدم.

وی افزود: همین اختلافات است که جودو استان نتوانسته پیشرفت کند. من از آقای میقانی می خواهم به عنوان بزرگ استان پیش قدم شود و باعث آشتی کنان شوند. کسی حق بی احترامی کردن به کسی را ندارد و با همدلی باعث پیشرفت جودو استان شوید.

من به آقای میقانی اعلام کردم فدراسیون پشت شما است. بزرگان جودو تلاش کنند تا جودوی استان موفق شود. ما از بیرون تحت فشار هستیم شرایط را برای ما پیش آورده اند، رئیس یک هیئت قبل، مطالبی را اعلام می کند که رسانه های معاند بازتاب داده می شود. پس شما کنار ما باشید و اختلافات را حل کنید. این مسائل چیزی نیست جمع نشود. نتانیاهو دشمن خارجی است و تکلیفش روشن است. اما دشمنان داخلی تکلیفشان روشن نیست و برای تعلیق جودو به دادگاه حکمیت ورزش سیگنال می دهند.

اختلافات در جودو استان گلستان انتخابات را ناتمام گذاشت

رئیس فدراسیون جودو گفت: من همین جا به نودهی باید بگویم به اتفاقات امروز به چشم پیشرفت نگاه کند. متاسفانه حرف های داخل را به خارج از ایران منتقل می کنند تا رای دادگاه علیه جودو ایران باشد. بازیکن را تحریک می کنند این رفتارها خیانت به کشور است.

وی در ادامه افزود: ۸ اسفندماه رای دادگاه اعلام خواهد شد و ما با تمام دفاعیه خوبی که در دادگاه داشتیم متاسفانه از داخل ایران سیگنال هایی را به دادگاه ارسال می کنند تا جودوی ایران تعلیق شود! این لکه ننگی است بر پیشانی آنهایی که علیه ورزش کشورمان تلاش می کنند. جودو برای آرش میراسماعیلی و شخص خاصی نیست، جودو برای کل مردم ایران عزیز است.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: ما مهمان هستیم و این صندلی ها به کسی وفا نکرده است، اما ننگ بر آنهایی که در رشته های مختلف علیه ورزش فعالیت می کنند.

رئیس فدراسیون جودو گفت: این اختلافات ، مسائلی نیست که از هم دیگر دلگیر شویم، در ظرف همین یک ماه گذشته تعداد زیادی از عزیزان را از دست داده ایم اینکه بخواهیم دشمنی کنیم اصلا ارزشی ندارد، ما از یک لحظه دیگر خبر نداریم پس کنار یک میز دور هم باشیم و اختلاف نظر ها را حل کنیم.

 

ورزشهای رزمی رزمی اخبار رزمی آموزش رزمی

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=12142
  • کد خبر : 12142

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته