احداث مجموعه ورزشهای رزمی این بار در ایلام

احداث مجموعه ورزشهای رزمی این بار در ایلام
​ برگزاری مجمع سالانه استان در چهاردهم آبان ماه​ سال جاری و حضور رئیس فدراسیون بعد از 15 سال نقطه عطفی برای ورزش های رزمی ایلام محسوب می شود . وی افزود :​ با رایزنی های مهندس بهتری ، تامین زمین از سوی اداره ورزش و جوانان کل استان برای احداث مجموعه ورزش های رزمی صورت گرفت.

در ماه های گذشته ، اخبار احداث خانه و مجموعه ورزش های رزمی ، توسط استانهای مختلف را شاهد بودیم، و قرار است این مجموعه ها به استعداد و قهرمان پروری در زمینه ورزش های رزمی بپردازند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های رزمی ، محموعه ورزش های رزمی در استان ایلام  احداث خواهد شد.

آقای سجاد صفربیگی ریاست هیات رزمی استان ایلام در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های رزمی اعلام کرد :

​ برگزاری مجمع سالانه استان در چهاردهم آبان ماه​ سال جاری و حضور رئیس فدراسیون بعد از ۱۵ سال نقطه عطفی برای ورزش های رزمی ایلام محسوب می شود .

وی افزود :​ با رایزنی های مهندس بهتری ، تامین زمین از سوی اداره ورزش و جوانان کل استان برای احداث مجموعه ورزش های رزمی صورت گرفت.

با احداث این مجموعه و حمایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی زمینه برای بروز استعدادها و قهرمانان رزمی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

صفر بیگی با اشاره به ظرفیت ویژه استان در زمینه رشته های رزمی و نگاه ویژه به استعدادیابی در مناطق روستایی اظهار داشت :​

ورزش های رزمی در دو بخش زنان و مردان نیز دارای ظرفیت ویژه ای است اما استان نیازمند امکانات و تجهیزات تخصصی ، آموزشی، ارتقای مربیان و نیز اعزام مربیان از مرکز به ایلام است

تا هزینه های این موارد و هزینه های ورودی لیگ برای ایلام به حداقل برسد و از توانمندی ها در حوزه تصدی کمیته ها و عضو بودن در فدراسیون استفاده شود.​

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=10426
  • کد خبر : 10426

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته