تخریب زیر پوستی رییس فدراسیون جودو

تخریب زیر پوستی رییس فدراسیون جودو

چطور از شخصی حمایت میکنید که رژیم صهیونیستی را باور داشته و در آغوش میکشد.و فرار او را به رییس فدراسیون انتصاب میدهید.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، فدراسیون جودو مدتی است که در تعلیق فدراسیون جهانی قرار دارد و هر بار برای رفع تعلیق اقدام کرد موانعی بر سر راه گذاشته شد، چندین مسئول وقت در وزارت ورزش و کمیته المپیک، دولت قبلی و فعلی قول مذاکره و رفع تعلیق دادند اما هیچگاه پیگیری نشد و جودو همچنان در تعلیق ماند.

اینکه چرا پیگیریها به صورت جدی انجام نشد و چه مسائلی  پشت پرده بود و چه رقبایی تمایل داشتند تا زمان ریاست میراسماعیلی این کار صورت نگیرد مشخص نشد.

مدتی پیش آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو تصمیم گرفت خود این مشکل را مستقیما با رییس فدراسیون جهانی حل کند و در حاشیه رقابتهای جودو، دیداری با مسئولین فدراسیون جهانی داشت و توانست حضور جودوکاران ایرانی را در کسب سهمیه المپیک دریافت کند. و این موضوع برای برخی گران تمام شد، و باعث شد تخریب ها قبل از شروع مجمع انتخاباتی جودو آغاز شود.

موضوع فشارهای سیاسی و ورزشی با توجه به نزدیکی انتخابات جودو، و تخریب توسط رقبا و مخالفین، و تهمت نابودی جودو و فراری دادن قهرمانان توسط میراسماعیلی ، از  این دست صحبتهایی است که نزدیک انتخابات شروع شده، و بسیار طبیعی است.

اینکه میراسماعیلی متهم به فراری دادن قهرمانان است ، ادعایی کذب و بی اساس است، قهرمانی که میل و علاقه شدیدی به رژیم صهیونیستی دارد و در پیامهای خود نیز بارها تکرار کرده است و اعتقاد داشت باید مقابل رژیم صهیونیستی رقابت ورزشی داشته باشد، آیا نیاز به حمایت دارد؟ و فرار ایشان ارتباطی به میراسماعیلی دارد؟

شما چطور از شخصی حمایت میکنید که رژیم صهیونیستی را باور و در آغوش میکشد. مولایی پور چه میزان به کشورش تعصب داشت که در تمامی رسانه ها اعلام میکند برای او سیاست و دین کشورش ارزشی ندارد و ترجیح میدهد در کنار رژیم صهیونیستی باشد.

و مطالبی بی اساس از سوی عده ای که بیشتر شبیه تخریب و جاسازی خود بین مردم را دارند و از اغتشاشات اخیر و به ظاهر حامی  معترضین برای خود جایگاه درست میکنند. و گمان میکنند از قهرمانان حمایت کنند و فرار آنها را به دیگری نسبت بدهند مردم از ایشان حمایت خواهند کرد.

یکی  دیگر از این موضوعات حضور وحید جدی جودوکار کشورمان در تیم ملی جودو نابینایان است که فدراسیون جودو نسبت به حضور وی در اردوی نابینایان معترض بوده که چطور ممکن است که یک جودوکار هم در تیم ملی اصلی جودو و هم در تیم ملی نابینایان و کم بینایان حضور داشته باشد.

اما بدون اینکه به متن این موضوع توجه کنند دوباره مسائل قدیمی را پیش رو کشیدند و اعلام کردند که فدراسیون جودو اعتراض بی مورد دارد و آقای  وحید جدی طبق آزمایشان و معاینات فنی  و پژشکی دارای کم بینایی است و میتواند در  تیم ملی کم بینایان حضور داشته باشد.

مسئله مهمی که فدراسیون نابینایان و برخی رقبا و مخالفین متوجه این موضوع نشدند این است که اعتراض فدراسیون جودو به حضور وحید جدی در تیم ملی کم بینایان نیست و حتی کسب مدال طلای ایشان را نیز جزو افتخارات جودو میداند. موضوع قوانین ورزشی است که یک فرد نمیتواند در دو گروه ورزشی عضو تیم ملی باشد ، باید انتخاب کند یا در اردوی تیم ملی کم بینایان است یا در اردوی اصلی جودو، نمیتواند در  اردویی انتخاب نشد به اردویی دیگر برود، و جای  استعدادهای دیگر را اشغال کند.

اعتراض فدراسیون جودو به این موضوع ود که اگر وحید جدی تصمیم دارد در تیم نابینایان باشد، دیگر  نمیتواند به اردوی  تیم ملی  جودو دعوت شود و همینطور بالعکس. اما متاسفانه دوستان متوجه این موضوع نبودند و از این صحبتها بیشتر جهت تخریب  فدراسیون و شخص میراسماعیلی استفاده کردند.

در  انتها باید خاطر نشان کرد که فدراسیون جودو نیز مانند دیگر فدراسیونهای رزمی دچار بحران کرونا بود ضمن اینکه مشکل تعلیق را نیز به همراه داشت، عملکرد فدراسیونهای رزمی دیگر اگر بررسی شود به غیر از تکواندو باقی فدراسیونها چندان فعالیت و موفقیتهایی نداشتند.

گرچه تخریب و شایعه سازی و تغییر ذهنیت مردم قبل از هر انتخاباتی طبیعی است، اما امیدواریم ریاست کلیه فدراسیونهای رزمی خصوصا جودو،  افرادی متخصص و از جنس همان رشته و میهن پرست و انقلابی باشد.

علی محمدی نویسنده روزنامه نگار و کارشناس ورزشهای رزمی
به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=30600
  • کد خبر : 30600

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته