MMA آزاد است اما برگزاری مسابقات آن نیاز به مجوز دارد

MMA آزاد است اما برگزاری مسابقات آن نیاز به مجوز دارد
تمامی سبک های تحت پوشش این فدراسیون اجازه ندارند بدون دریافت مجوز از فدراسیون برای خود تشکیلات MMA درست کرده و مسابقات برگزار نمایند.

پس از اینکه قعالیت انجمن MMA توسط فدراسیون ورزشهای رزمی مجوز دریافت کرد، برگزاری هر نوع مسابقه در این زمینه نیز نیاز به دریافت مجوز از فدراسیون دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، وحید اسحاقی بارس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی ، در این باره گفت : دریافت مجوز فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران یک اتفاق بزرگ بود که بعد از پیگیری های مداوم مسئولان فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان اتخاذ شد و باعث گردید تا کسانی که در این رشته رزمی فعالیت می کنند از بلاتکلیفی نجات یابند و کسب این موفقیت را تبریک می گویم.

اسحاقی در ادامه افزود: تمامی سبک های تحت پوشش این فدراسیون اجازه ندارند بدون دریافت مجوز از فدراسیون برای خود تشکیلات MMA درست کرده و مسابقات برگزار نمایند. این کار تخلف است و برخورد خواهد شد. برگزاری مسابقات MMA  مشروط به دریافت مجوز از این فدراسیون میباشد. سبکهایی که ارتباطی با این نوع ورزش و مبارزه ندارند نیز نمیتوانند در این مسابقات مدعی باشند.

وحید اسحاقی با حفظ سمت ، ریاست هیات رزمی استان خراسان رضوی را نیز عهده دار است.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=16771
  • کد خبر : 16771

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته