یک نقره حاصل کار جودوکاران کشورمان از تورنمنت روسیه

یک نقره حاصل کار جودوکاران کشورمان از تورنمنت روسیه

مسولان فدراسیون جودو با برنامه ریزی هایی که در طول این چهار سال گذشته انجام داده اند، تلاش کردند تا با اعزام جودوکاران به مسابقات برون مرزی و برگزاری مسابقات داخلی جودوی ایران در کوران مسابقات باشد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، تورنمنت چندجانبه روسیه که از نهم اردیبهشت ماه 1402 به میزبانی کشور روسیه آغاز شده بود، روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه به پایان رسید.

تورنمنت جودو چند جانبه روسیه با حضور ۳۵۰ جودوکار از کشورهای روسیه، بلاروس، قرقیزستان، قزاقستان، صربستان و ایران برگزار شد.این مسابقات یک شنبه دهم اردیبهشت ماه در شهر «چیلیا بیسنک» روسیه به پایان رسید و در پایان نمایندگان کشورمان با کسب یک مدال نقره توسط امیر محمد حسن نژاد در وزن ۴۶-کیلوگرم و عنوان پنجمی در وزن ۹۰-کیلوگرم توسط ابوالفضل محبی به کار خود پایان دادند.

اسامی نفرات اعزامی به شرح ذیل است:

۴۶-کیلوگرم: امیر محمد حسن نژاد

۵۰-کیلوگرم: مبین نظری

۵۵-کیلوگرم: رضا چهار محالی

۶۰-کیلوگرم: متین عبادی

۶۶-کیلوگرم: امید پیوندی

۷۳-کیلوگرم: پویا موسی پور

۸۱-کیلوگرم: حافظ ایرانلو

۹۰-کیلوگرم: ابوالفضل محبی

۹۰+ کیلوگرم: علیرضا نیک سرشت

امیرقاسمی نژاد به عنوان سرمربی، بهزاد وحدانی به عنوان مربی تیم ملی هدایت تیم را برعهده دارند.

لازم به ذکر است، تیم ملی نوجوانان کشورمان در طول چهار سال تعلیق جودوی ایران هیچ گونه اعزام برون مرزی نداشته اند و ملی پوشان اعزامی به روسیه نیز برای نخستین بار به مسابقات بین المللی اعزام شده اند.

حضور ملی پوشان کشورمان در این مسابقات در واقع برای آماده سازی آنها جهت اعزام به مسابقات برون مرزی رسمی پس از پایان تعلیق جودو ایران(۲۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۲)است.

برای همین مسولان فدراسیون جودو با برنامه ریزی هایی که در طول این چهار سال گذشته انجام داده اند، تلاش کردند تا با اعزام جودوکاران به مسابقات برون مرزی و برگزاری مسابقات داخلی جودوی ایران در کوران مسابقات باشد.

ضمن اینکه با پایان تورنمنت چندجانبه روسیه، نوجوانان کشورمان به مدت یک هفته با جودوکاران روسی اردوی مشترک خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=36423
  • کد خبر : 36423

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته