یوسف جاویدان: ساخت خانه رزمی استان در اولویت ماست

یوسف جاویدان: ساخت خانه رزمی استان در اولویت ماست
برای ما فرقی نمیکند که لیگ کشوری توسط فدراسیون  رزمی یا انجمن ملی کیک بوکسینگ برگزار شود، هر کدام که باشد ما نماینده آن خواهیم بود و در مسابقات کشوری به عنوان استان آذربایجان شرقی شرکت میکنیم.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، یوسف جاویدان رییس هیات ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی ،در گفتگوی تلفنی که با علی محمدی مدیر مسئول رزمی نیوز داشت توضیحاتی درمورد برنامه های پیش روی این هیات ارائه کردند.

جاویدان ضمن اعلام  همکاری صمیمانه با تمامی هیات های تابعه استان آذربایجان شرقی و احیای دوباره ورزشهای رزمی در این استان گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا جامعه رزمی این استان را به روزهای اوج خود برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در صدد ساخت خانه رزمی هستیم ،  و از اسپانسرهایی که در اختیار داریم، ضمن احداث خانه رزمی ، برگزاری مسابقات و خصوصا لیگ برتر کیک بوکسینگ را نیز در برنامه های خود داریم.

یوسف جاویدان که خود از پیشکسوتان ورزشهای رزمی میباشد با اشاره به گزینش افراد متخصص رزمی ، قهرمانان و پیشکسوتان در جایگاههای تخصصی ، نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا از ظزفیت های این عزیزان استفاده نماید.

رییس هیات رزمی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: تمامی سبکهای تحت پوشش، روسای سبکها و مسئولین هیات های تابعه ، از ابتدای حضور بنده همکاری و استقبال بسیار خوبی داشتند . و ما نیز در صدد اتحاد رزمی در این استان هستیم.

وی در پایان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ کیک بوکسینگ گفت : با اسپانسر هایی که گرفتیم ، تلاش میکنیم که هزینه مسابقات و جوایز را تقبل کنیم و از ورزشکاران هزینه دریافت نکنیم ، برگزاری لیگ کیک بوکسینگ در سطح استانی میباشد. برای ما فرقی نمیکند که لیگ کشوری توسط فدراسیون  رزمی یا انجمن ملی کیک بوکسینگ برگزار شود، هر کدام که باشد ما نماینده آن خواهیم بود و در مسابقات کشوری به عنوان استان آذربایجان شرقی شرکت میکنیم.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19196
  • کد خبر : 19196

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته