یوسف بهتری: تبدیل احکام دیگر فدراسیون ها در فدراسیون رزمی امکانپذیر است

یوسف بهتری: تبدیل احکام دیگر فدراسیون ها در فدراسیون رزمی امکانپذیر است
ما به عنوان فدراسیون در صدد پیشرفت تمامی سبکهای تحت پوشش خود هستیم و در این راه تا بتوانیم به آنها کمک میکنیم و با توجه به شرایطی که عرض کردم سعی کردیم خود فدراسیون مسابقات را برگزار کند، ضمن اینکه اگر قرار باشد هر سبک و انجمنی مسابقه برگزار کند باید  از ما که متولی این امر هستیم مجوز دریافت کنند.

به گزارش واحد خبر رزمی نیوز، یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی در گفتگو با پایگاه خبری رزمی نیوز در مورد برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ ، ام ام ای ، و پنجاک سیلات و شرایط تبدیل احکام دیگر فدراسیون ها نکاتی را یادآور شدند.

رییس فدراسیون انجمنهای رزمی درپاسخ به این سوال که ، رزمیکارانی که از فدراسیون کاراته تمایل به حضور در آن فدراسیون را دارند چه اقداماتی باید انجام بدهند گفت: مشکلی با حضور هیچ رزمیکاری در عضویت این فدراسیون نیست، ورزشکاران محترم میتوانند با ارائه مدارک و احکام خود و عضویت در یکی از سبکهای تحت پوشش فدراسیون انجمن های رزمی ، معادل همان مدراک را دریافت نمایند.

بهتری ادامه داد: البته این کار دارای شرایطی میباشد که رزمیکاران عزیز باید دقت داشته باشند. چنانچه ورزشکاری صرفا جهت دریافت مدارک به عضویت فدراسیون درآید و پس از دریافت مدارک در سبک مربوطه فعالیتی نداشته باشد. احکام آنها از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.

مهندس یوسف بهتری در مورد برگزاری مسابقات سه سبک کیک بوکسینگ و ام ام ای  و پنجاک سیلات هم گفت: با توجه به حضور رشته پنجاک سیلات در بازیهای آسیایی، انتخابی تیم ملی این رشته را برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد مسابقات ام ام ای نیز عنوان کرد: همانطور که قبلا نیز اعلام کرده بودیم مسابقات ام ام ای در آذر ماه 1400 با بهترین شرایط برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد. بنا به شرایط خاص این ورزش تصمیم گرفتیم MMA مستقیم زیر نظر خود فدراسیون باشد.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی درمورد برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ گفت: ما به عنوان فدراسیون در صدد پیشرفت تمامی سبکهای تحت پوشش خود هستیم و در این راه تا بتوانیم به آنها کمک میکنیم و با توجه به شرایطی که عرض کردم سعی کردیم خود فدراسیون مسابقات را برگزار کند، ضمن اینکه اگر قرار باشد هر سبک و انجمنی مسابقه برگزار کند باید از ما که متولی این امر هستیم مجوز دریافت کنند.

وی در پایان تاکید کرد هدف پیشرفت ورزشهای رزمی است و ما هر جا احساس کنیم باید به سبکها و انجمنهای تحت پوشش خود کمک کنیم دریغ نخواهیم کرد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=21229
  • کد خبر : 21229

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
مشارکت در
اطلاع از
guest
4 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته