گیلان فاتح مسابقات رزمی اسپوکس شد

گیلان فاتح مسابقات رزمی اسپوکس شد
یک دوره مسابقات رزمی سبک اسپوکس با شرکت 70 ورزشکار با حضور چند استان در کشور برگزار گردید.

یک دوره مسابقات رزمی سبک اسپوکس با شرکت ۷۰ ورزشکار با حضور چند استان در کشور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها باشرکت بیش از ۷۰ ورزشکار از استان های تهران، البرز ، گیلان، مازندران، قزوین، یزد و فارس در ماده های کاسپین ، سوسر و کلاسیک و با قضاوت ۸ داور و سه ناظر کمیته فنی انجمن اسپوکس برگزار شد.

فیلمهای ارسالی اسپوکس کاران توسط داوران مجرب اسپوکس نظیر محمد خانتبار، سجادهاشم پور، محمدرضا ایزدیار، فرهاد روستازاده، محمد قربانی (رییس کمیته داوران) ، مریم چمانی، فاطمه یزدانی و سپیده عالمی و با نظارت محمدرضا هاشم پور رییس انجمن اسپوکس کشور، منوچهر محسنی دبیر انجمن و خانم بهاره آب ستان نایب رییس بانوان انجمن اسپوکس مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش بانوان گیلان با ۵ مدال طلا ، ۳نقره و یک برنز و کسب ۶۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مازندران با ۴ نشان طلا ، ۳نقره و یک برنز و کسب ۵۷ امتیاز دوم شد و قزوین با ۲مدال نقره و ۵ برنز و حصول ۲۰ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.

اما در بخش آقایان هم گیلان با ۶ نشان طلا، ۲نقره و یک برنز و مجموع ۷۲ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، مازندران با ۲ مدال طلا و ۶ نقره و کسب ۵۰ امتیاز دوم شد و قزوین با ۶ مدال برنز و ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=11521
  • کد خبر : 11521

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته