گلایه های میر اسماعیلی از مسئولین سد راه فدراسیون جودو

گلایه های میر اسماعیلی از مسئولین سد راه فدراسیون جودو
هنوز بودجه فدراسیون ما را کامل نداده اند،همه فدراسیون ها بودجه خود را کامل دریافت کرده اند، کمیته المپیک کاملا شخصی با ما برخورد میکند.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز،آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو که میهمان برنامه کادر فنی شبکه ورزش بود از دخالت برخی سیاسیون و مسئولین ورزش در این فدراسیون گله کرد.

برنامه کادر فنی شبکه ورزش ،که به صورت تخصصی به ورزش و اتفاقات و حواشی آن میپردازد، هفته گذشته میزبان رییس فدراسیون جودو ، آرش میراسماعیلی بود.

میراسماعیلی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در ورزش زحمت میکشند، اعتقاد داشت دوستانی که در بخش سیاست کار میکنند در حوزه ورزش وارد نشوند و با ارادتی که به این دوستان که قطعا برای نظام بیشتر در بخش سیاست مثمر ثمر خواهند بود، دارند، از آنها خواستند بخش ورزش را به خود ورزشیها بسپارند.

قهرمان اسطوره ی جودو از اینکه برخی مسئولین در امور فدراسیون جودو خصوصا در بخش تعلیق جهانی دخالتهایی میکنند که بیشتر به ضرر فدراسیون جودو است تا نفع آن نیز، درخواست داشت مسایل را سلیقه ای و شخصی نبینند و با لج بازی جامعه جود رو تخریب نکنند.

وی در ادامه گفت: هنوز بودجه فدراسیون ما را کامل نداده اند،همه فدراسیون ها بودجه خود را کامل دریافت کرده اند، کمیته المپیک کاملا شخصی با ما برخورد میکند. ما از وزارت ورزش انتظار داریم کسانی که قرار است در مقام این کمیته قرار است کاندید شوند باید از جنس ورزش باشند تا مشکلات ورزش را درک کنند و با سلیقه های شخصی اداره نشود.

پر افتخار ترین قهرمان جودو ایران در پایان اظهار داشت: امیدوارم اداره کلیه امور ورزشها در کشور به دست خود ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان ورزش درآید.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=23038
  • کد خبر : 23038

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته