پاسخ قاطعانه فدراسیون جودو به کمیته ملی المپیک

پاسخ قاطعانه فدراسیون جودو به کمیته ملی المپیک
عده ای در کمیته ملی المپیک ایران در پی تخریب جودو ایران و آرش میراسماعیلی هستند، تا جایی که نامه های فدراسیون جودو را جابجا کرده و نامه دیگری از خودشان به فدراسیون جهانی ارسال کردند.

به گزارش واحد خبر رزمی نیوز، به نقل از وب سایت فدراسیون جودو، این فدراسیون اقدام عجیب کمیته ملی المپیک و کیکاووس سعیدی را مغرضانه و مغایر با قوانین فدراسیون دانست.

فدراسیون جودو جوابیه ای به کمیته ملی المپیک و مسئولین آن داده اند که به شرح زیر میباشد.

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

در پی مصاحبه بی اساس دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران با خبرگزاری ها وبی اطلاعی همیشگی وی از موضوعات دیکته شده به دبیر کل کمیته ملی المپیک اعلام میدارد:

پس از مصاحبه رئیس فدراسیون جودو با رسانه ملی و مطرح کردن حقایق، یکی از مسولان کمیته ملی المپیک طی تماس تلفنی مبنی بر پذیرش اشتباه صورت گرفته در ارسال نامه به رئیس فدراسیون جهانی و عذرخواهی از رئیس فدراسیون جودو ایران، در کمال تعجب مصاحبه دبیر کل کمیته ملی المپیک، امروز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت.

همان گونه که آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در رسانه ملی عنوان داشتند، این فدراسیون طی نامه ای درخواست جامعه جودو کشور، در قالب چندهزار امضاء‌ را به کمیته ملی المپیک IOC ارسال کردند و تاکید داشتند که این درخواست ها حتما به کمیته بین المللی المپیکIOC  ارسال شود، نه به فدراسیون جهانی.

اما در کمال تعجب مسئولین کمیته ملی المپیک درخواست و امضا ها را به فدراسیون جهانی جودو ارسال کرده اند. در صورتی که تاکید شده بود به کمیته المپیک جهانی ارسال شود .

چند روز پیش فدراسیون جهانی جودو  ایمیلی به فدراسیون جودو ایران ارسال کرده بود، مبنی بر اینکه، نامه ای ملتمسانه ای از طرف رئیس کمیته ملی المپیک ایران به رئیس فدراسیون جهانی جودو ارسال شده است. و اینجا بود که متوجه شدیم نامه اصلی ما اصلا به کمیته المپیک جهانی ارسال نشده است.

نامه ای که کمیته المپیک ایران ارسال کرده، بدون هماهنگی ما ( فدراسیون جودو ایران ) بوده و نامه امضا شده ما را ارسال نکردند و از خودشان نامه ای دیگر را تنظیم کرده و مستقیم به فدراسیون جهانی جودو ارسال کردند.

رییس کمیته المپیک ایران بارها علیه رییس فدراسیون جهانی جودو صحبت کرده و باعث تحریک وی و لجبازی با ایران شده است.

لازم به یاد آوری است، هرگونه ارتباط با فدراسیون جهانی رشته های مختلف باید با هماهنگی و اطلاع مسئولان فدراسیون های ملی صورت پذیرد اما کمیته ملی المپیک خودسرانه اقدام به ارسال این نامه نموده است.

این فدراسیون امیدوار است با توجه به بیانات مقامات معظم رهبری در دیدار اخیر با مسولان ورزش و ورزشکاران کشور و تاکید ایشان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه و دستگاههای حقوقی نیز باید این موضوع را از راههای حقوقی دنبال و از ورزشکاران کشور و حتی ورزشکاران مسلمان دیگر کشورها، حمایت کنند؛ این فدراسیون انتظار دارد با توجه به پافشاری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، سایر ارگان های نیز هم صدا و هماهنگ با این فدراسیون در احقاق حق جودوکاران محروم شده کشورمان قدم بردارند.

جودو پاسخ کمیته المپیک را داد

اینطور که پیداست ظاهرا برخی با حضور میراسماعیلی در راس فدراسیون جودو مخالف هستند و در طی این چند سال بارها از سوی برخی مسئولین مورد تخریب و تحریک قرار گرفته است.در سالهای گذشته رفتار مسئولین خصوصا دولت ها با ورزشکاران و قهرمانان خوب نبوده است.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=21604
  • کد خبر : 21604

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته