پارسی منش از عملکرد هیات رزمی اصفهان گفت

پارسی منش از عملکرد هیات رزمی اصفهان گفت
استان اصفهان یکی از استانهایی بود که به جد از فدراسیون درخواست داشت تا مجوز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را از وزارت ورزش و جوانان بگیرد.

حمیدرضا پارسی منش رییس هیات ورزشهای رزمی استان اصفهان ، از عملکرد یکساله این هیات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزشهای رزمی گفت.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز ، رییس هیات رزمی استان اصفهان در گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از ایجاد سیستم اتوماسیون اداری همزمان با افتتاح دفتر هیات رزمی این استان جهت جلوگیری از مراجعات حضوری گفت.

پارسی منش درمورد برگزاری مسابقات آنلاین گفت: درخواست رشته های مختلف استان اصفهان برای برگزاری مسابقات آنلاین بسیار زیاد بود و ما با برگزاری آنها موافقت کردیم، ضمن اینکه دوره های بازآموزی داوری و آموزشی و همچنین جلسات هیئت رئیسه در طول سال برگزار شدند،

در بخش میدانی باوجود اینکه هیئت اصفهان برنامه ریزی های خوبی انجام داده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقاتی به صورت حضوری برگزار نشد. البته از این فرصت استفاده کردیم و برنامه راهبردی چهار ساله را تدوین کردیم که تخصیص منابع یا حمایت های فنی براساس برنامه جامع باشد و امکان سلیقه ای عمل کردن در این زمینه ها به صفر برسد.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان اصفهان گفت:

یکی از اقدامات مهم در هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان اصفهان این است که ما تمامی فعالیت های ورزشکاران، روسای سبک ها و شهرستان ها را به دریافت کارت عضویت از فدراسیون منوط کردیم و به همین دلیل جزو سه استان کشور هستیم که رکورد بیشترین تعداد دریافت کارت عضویت را دارند.

وی توسعه سه رشته پنچاک سیلات، سامبو و کیک بوکسینگ در سطح استان اصفهان را از برنامه های اصلی هیئت در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و توضیح داد: برنامه ریزی های خوبی را انجام داده ایم که سه رشته پنچاک سیلات، سامبو و کیک بوکسینگ را با توجه به اینکه از اهمیت بالایی برخوردار هستند و جزو رشته های مدال آور محسوب می شوند را در سطح شهرستان های استان اصفهان فعال کنیم .

عضو کمیته فنی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، درخصوص کسب مجوز فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی(MMA) در ایران، گفت: استان اصفهان یکی از استانهایی بود که به جد از فدراسیون درخواست داشت تا مجوز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را از وزارت ورزش و جوانان بگیرد. جا دارد از وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم ، آنها هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را به درست ترین فدراسیون، سپرده اند و هیچ فدراسیونی ظرفیت هدایت این رشته را ندارد.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان اصفهان، اضافه کرد: همانطور که مهندس بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در صحبت های خود گفتند، هنرهای رزمی ترکیبی(MMA) همانطور که از نامش پیداست یک سبک نیست، بلکه یک استایل مبارزه ای است و مدعیان در تمامی رشته های رزمی اگر فکر می کنند که توانایی شرکت در مبارزات هنرهای رزمی ترکیبی را دارند، پیش قدم شوند.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=17970
  • کد خبر : 17970

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته