هادی ساعی رقیب جدی پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو شد

هادی ساعی رقیب جدی پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو شد
به غیر از ساعی و پولادگر 13 نفر دیگر در انتخابات تکواندو کاندید شده اند. پیش بینی میشود به نفع دیگری کنار بروند.

به گزارش واحد خبر رزمی نیوز، هادی ساعی و پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت نام کردند و برای رسیدن به این سمت رقابت خواهند کرد.

سید محمد پولادگر را با 21 سال ریاست تکواندو میتوان خانزاد فدراسیون دانست و همه عادت به رای دادن به ایشان کرده اند. پولادگر تبلیغات خود را نیز شروع کرده است و در اولین گام از سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته تجلیل کرده است که این موضوع در تاریخ فدراسیون ها بی سابقه بوده است. در استانها روسای هیات های فدراسیون های رزمی بیشتر با هم در تعامل هستند و میتوانند رای های خوبی جمع کنند. البته این کار تخلف نیست و شگرد انتخاباتی است.

هادی ساعی نیز برای تمام مردم ایران و جهان شناخته شده است ، ما از هادی ساعی به عنوان علی دایی تکواندو یاد میکنیم. کسی که از سهم قهرمانی و مدیریتش فقط یک خیابان به نامش شده است .که خودش نیز چندان رضایتی به این کار نداشت.

آنچه مسلم است این است که هادی ساعی برای سازندگی تکواندو آمده است نه برای کسب درامد. مسلما تکواندو با حضور هادی ساعی و دیگر قهرمانان بهتر خواهد شد.

به غیر از هادی ساعی و پولادگر افراد زیر نیز در انتخابات کاندید شده اند و پیش بینی میشود به نفع دیگری کنار بروند.

آرش فرهادیان، سیروس رضایی، علی‌محمد بسحاق، وحید فرهنگ، جمشید سهرابی، شهرام اربابی، عباس پورسلان، محسن سترگی، حسین حسین‌زاده، محمد جمشیدی، محسن تهرانی، علی باوقار و پیوند گلزار.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=21147
  • کد خبر : 21147

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته