نفرات برتر رده های سنی کاراته انتخاب شدند

نفرات برتر رده های سنی کاراته انتخاب شدند

نفرات برتر کاراته به رقابتهای جهانی و آسیایی اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز،رقابتهای انتخابی تیم های ملی کاراته در رده های سنی به پایان رسید و نفرات برتر این رقابتها به مسابقات جهانی ترکیه، ۴ الی ۸ آبان ۱۴۰۱ در شهر قونیه و رقابت های قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی ۲۵ الی ۲۹ آذر ماه در تاشکند ازبکستان اعزام خواهند شد.

انتخابی کاراته در رده های سنی کاراته در حالی به پایان رسید که اعتراض های بسیاری بر داوری این رقابتها خصوصا در بخش بانوان شده بود.

از دیگر حواشی این رقابتها عدم حضور  مجدد اشرف امینی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته،در این مسابقات بود ، ظاهرا هنوز مشکل امینی با فدراسیون حل نشده است و سفر سیاحتی به ترکیه نیز نتوانست این کدورت یا سو تفاهم را از بین ببرد.

گفته میشود امینی به خاطر دخالتهای نایب رییس فدراسیون کاراته آقای محسن آشوری در امور بانوان کناره گیری کرده است.

تعدادی از منتقدین و اساتید و پیشکسوتان کاراته نیز از دخالتها و اعمال نفوذ های نایب رییس فدراسیون معترض هستند و اعلام میکنند در این یکسال محسن آشوری تمامی امور کاراته را به دست گرفته و سلیقه ای عمل میکند و تمامی هیاتهای استانها را نیز نماینده سبک خود قرار داده تا کاملا اوضاع را در دست بگیرد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=28627
  • کد خبر : 28627

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته