نشست صمیمانه اصحاب رسانه با فدراسیون انجمنهای رزمی

نشست صمیمانه اصحاب رسانه با فدراسیون انجمنهای رزمی

خبرنگاران رسانه های کشور امروز میهمان فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی بودند.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، فدراسیون انجمنهای رزمی امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 1402 میزبان اصحاب رسانه بود. تا در گفتگویی صمیمانه از  زحمات رزمی نویسان قدردانی شود.

یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمنهای رزمی و همایون خرم نایب رییس و علی صدیقی دبیرکل و براری مدیر حراست این فدراسیون و جمعی از اصحاب رسانه در این نشست حضور داشتند.

این دیدار که با موضوع نشست صمیمانه و گفتگوی دوستانه با اصحاب رسانه بود که طبیعتا به نشست خبری و پرسش و پاسخ تبدیل شد،مطالبی از سوی اصحاب رسانه مطرح گردید که مسئولین فدراسیون نیز پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند.

ابتدا یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمنهای رزمی ضمن خوش امد گویی به نویسندگان و خبرنگاران رسانه و خصوصا در بخش رزمی، به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

اهم این گفتگو ، ارتباط کمتر فدراسیون با رسانه ها بود، اکثریت به این موضوع پرداختند که فدراسیون اخبار و رویدادهای خود را کمتر در اختیار رسانه ها قرار میدهد. برخی از خبرنگاران نیز با اعلام اینکه درج خبر و اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ای برای هر فدراسیون برخوردار است، پایگاه اطلاع رسانی این فدراسیون اخبار و رویدادهای زیادی تولید نمیکند.

یکی از خبرنگاران نیز ارتباط بیشتر روابط عمومی ورسانه فدراسیون باخبرنگاران را خواستار شد، که در این رابطه یوسف بهتری رییس فدراسیون اظهار داشت، با انتصاب مدیر جدید روابط عمومی از این پس قطعا این ارتباط بین فدراسیون و اصحاب رسانه بیشتر برقرار خواهد شد.

رییس فدراسیون در مورد نشست های خبری نیز گفت: ما در سال اول شروع دوره ریاست، نشست خبری داشتیم، دو سال از فعالیت این دوره ما در کرونا گذشت و حدود یک سالی است که فعالیتهای جدید ورزش در دنیا شروع شده است.

وی ادامه داد: چندین نشست خبری برای سبکهای این فدراسیون از جمله MMA و گراپلینگ داشتیم. با این تفاسیر قطعا ما همچون گذشته و بیشتر همراه رسانه ها خواهیم بود.

در پایان این نشست ، از زحمات اصحاب رسانه تقدیر وهدایایی نیز تقدیم شد و با صرف ناهار این دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=36396
  • کد خبر : 36396

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته