نشست خبری رییس هیات رزمی استان آذربایجان شرقی

نشست خبری رییس هیات رزمی استان آذربایجان شرقی

یوسف جاویدان رییس هیات رزمی استان آذربایجان شرقی پاسخگوی سوالات و موضوعات مطرح شده توسط رسانه های خبری بود.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، نشست خبری هیات رزمی آذربایجان شرقی با حضور یوسف جاویدان رییس هیات و مسئولین این استان با حضور خبرنگاران و رسانه ها برگزار گردید.

دیروز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 نشست خبری هیات رزمی استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در این نشست یوسف جاویدان رییس این هیات، به گزارشی از عملکرد و فعالیتهای این استان پرداخت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

وی ابتدا از حضور اصحاب رسانه تشکر کرد و از زحمات تمامی مسئولین استان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس ، و اساتید و پیشکسوتان رزمی استان و روسای هیاتهای شهرها و تمامی اهالی رزمی استان، که همیشه با حمایتهای خود همراه این هیات بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد. و تشکر و تقدیر ویژه ای از مهندس یوسف بهتری ریاست فدراسیون انجمنهای رزمی که بزرگترین حامی هیات رزمی استان آذربایجان شرقی کرد.

یوسف جاویدان با اشاره به ریاست خود در هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی از خرداد ماه سال گذشته، افزود: هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی که متشکل از ۱۴۰ انجمن، کمیته و گروه می‌باشد و هم اکنون در استان نزدیک به ۷۰ رشته رزمی در حال فعالیت می باشد.در ۱۹ماه اخیر ۲۴۰ مورد برنامه در سطح استان برگزار کرده است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته این هیئت در سطح استان نسبت به سال ۹۹ و ۱۴۰۰ افزایش قابل توجهی داشته است. و به جد می‌توان گفت هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان یکی از بزرگترین خانواده ورزشی را در بین دیگر هیأت‌های ورزشی استان را داراست.

جاویدان با بیان اینکه از سال‌های قبل در حوزه داوری ورزش‌های رزمی دچار مشکل بودیم و یکی از دغدغه‌های جدی بنده بوده، اضافه کرد: با مساعدت ریاست محترم فدراسیون مجوز اولین دوره داوری ملی در تاریخ ورزش‌های رزمی را به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار کردیم.

وی با اشاره به حضور ۱۳۵ داور شرکت کننده در این دوره، اذعان داشت: اولین دوره استاژ فنی و داوری انجمن هنرهای رزمی ترکیبی MMA  که سال گذشته از سوی وزارت ورزش و فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به صورت رسمی معرفی و اجازه فعالیت صادر شد، در آذربایجان شرقی برگزار شد.

جاویدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر پنجاه مسابقه استانی برگزار شده است و امسال نیز در سطح استان علاوه بر برنامه‌های دهه فجر ۷۰ برنامه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ به میزبانی تبریز برگزار شد، اذعان داشت: این اردو برای اولین بار و به مدت یک هفته در شهر تبریز برگزار شد و از فواید این میزبانی می‌توان به تمرین تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کیک بوکسینگ استان با تیم ملی اشاره کرد که بچه‌ها تجارب زیادی را کسب کردند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی از دیگر مزایای میزبانی اردوی تیم ملی در تبریز به انتخاب ۲ مربی کیک بوکسینگ استان به عنوان کادرفنی تیم ملی، دعوت از ۲ داور استان برای داوری مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با مساعدت و عنایت ریاست محترم فدراسیون لوگوی هیات استان را بومی سازی کرده و با نماد شهر و استان خودمان در آمیختیم و لوگوی جدید برای هیأت استان طراحی کردیم.

وی یکی از دغدغه‌های هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان را نبود سالن تخصصی این رشته عنوان کرده و توضیح داد: علی رغم اینکه از دیرباز در ورزشگاه تختی تبریز یک سالن کوچک و بدون امکانات در اختیار هیأت گذاشته شده است، از بدو قبول مسئولیت و به دور از هر گونه غلو و بزرگنمایی سعی کردیم با توان و داشته‌های خودمان و به همت مدیرکل محترم،محبوب و ورزشی استان جناب آقای مهندس ستوده نژاد که مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود سال گذشته سالن در اختیارمان را تجهیز کنیم.

وی یادآور شد: در گذشته رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در جلسات هیئت حضور نداشته و بیشتر دبیر و نایب رئیس به جلسات تشریف می‌آورد ولی حالا باعنایت ویژه ریاست محترم فدراسیون به استانهای کشور که تماما و با جدیت تمام عنایت ویژه ای به تمام استانهای کشور دارد و استان ماهم از این مورد مستثنی نیست به تمامی جلسات برگزار شده در استان سفر می‌کند و این حضور عوایدی همچون ارتقا کیفیت و بهبود کاستی‌های موجود در هیأت انجامیده است.

نشست خبری هیات رزمی آذربایجان شرقی

وی با اشاره به اینکه ریاست فدراسیون نیز از افتخارات آذربایجان بوده و از موقع تصدی پست ریاست فدراسیون خدمات ارزنده ای ازقبیل ساماندهی رشته ها و راه اندازی سایت به روز که تمامی امورات به سهولت در اختیار ورزشکاران و مربیان انجام می شود نام برد و ارتقا ورزش رزمی کشورمان در سطح میادین جهانی را مدیون زحمات شبانه روزی جناب مهندس بهتری ریاست فدراسیون می باشیم.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان‌شرقی در رابطه با پیشکسوتان رشته های رزمی هم گفت: پیشکسوتان از سرمایه‌های رشته های رزمی بوده و شرایطی فراهم کردیم که در تمامی برنامه‌هایمان حضور داشته باشند. همچنین جلسات هم‌اندیشی و اتاق فکر با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی، مسولان ورزش و جوانان و جلساتی که با حضور ریاست محترم فدراسیون برگزار و به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اولین جلسه روسای هیات‌های شمالغرب در تبریز میزبانی کرده و برای تبدیل شدن در این ورزش به قطب کشور برنامه‌ریزی کردیم.

وی در ادامه گفت: مسابقات انتخاب استان گرامیداشت دهه فجر به میزبانی شهر ممقان برگزار خواهد شد و سعی کردیم با بردن مسابقات به شهرستان‌ها، شور و نشاط  را به همه استان به ارمغان ببریم.

جاویدان بیان داشت: یکی از برنامه‌های هیات جمع‌آوری قهرمانان پوشالی و عناوین کذایی آنان بوده و در مقابل این قهرمانان مجازی کذایی خواهیم ایستاد و در مقابل از قهرمانان واقعی حمایت کرده و شرایط برای تداوم قهرمانی‌شان را فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: معتقدم که آسیب‌های ورزش‌های رزمی کمتر از دیگر ورزش‌ها است و باید این موضوع را انعکاس دهیم تا رشته های رزمی مورد استقبال و عنایت خانواده‌ها قرار گیرد.

جاویدان به استعدادیابی به عنوان یکی از برنامه های مهم این هیات اشاره کرد و گفت: به دنبال کشف استعدادهای این رشته و پرورش آنها هستیم تا در میادین ملی برای استان و میادین بین المللی برای کشور افتخار آفرینی کنند.

رییس این هیات ورزشی در استان همچنین از برگزاری مسابقات در رشته مبارزان با حضور یک هزار رزمی کار در تبریز خبر داد و گفت: این مسابقات یکم تا پنجم اسفند در تبریز برگزار خواهد شد.

جاویدان با بیان اینکه این هیات از تمامی قهرمانان و استعدادهای ۱۴۰ رشته تحت نظر خود حمایت می کند، گفت: برای استعدایابی در این رشته، به دنبال رایگان کردن تایم ها در سالن های رزمی اختصاصی هیات هستیم
وی بر همگانی کردن ورزش های رزمی در بین مردم نیز تاکید کرد و گفت: در این راستا، برنامه هایی برای تشویق مردم به این رشته در پارک ها انجام می شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی اذعان کرد: اکثر فعالیت‌های هیئت رزمی در تمامی رشته های رزمی تحت پوشش بوده و ما تمامی رشته هارا به یک چشم می بینیم و با توجه به اینکه دو رشته هالا و مبارزان مرکزیت رشته ها در استان آذربایجان شرقی قرار دارد نگاه ویژه داریم ولی در سه رشته موتای، کیک بوکسینگ و MMA با توجه به علاقه مندی زیاد و طرفداران این رشته در جهت اعزام به مسابقات و برگزاری برنامه ها هیات استان مساعدت ویژه دارد.

رزمی

جاویدان به جایگاه ویژه پیشکسوتان در ورزشهای رزمی استان اشاره کرد و گفت: جایگاه والای شهرستانها برای مدیریت امورات اجرایی هیات جلسات منظم با حضور پیشکسوتان،مسئولین سبکها،کمیته های هیات و در حضور به تناسب نمایندگان محترم مردم شریف در مجلس ،ریاست محترم و زحمت کش رزمی و مدیرکل ورزشی و خستگی ناپذیر استان برگزار میشود که این نشان از اهمیت ورزشهای رزمی برای مسئولین محترم و بلندمرتبه استانی هست که حمایت ویژه دارند و قول مساعد جهت حمایت برای راه اندازی سالن تخصصی هیات رزمی استان داده اند.

وی با اشاره به اینکه از بدو شنیدن خبر زلزله ضمن تماس تلفنی با دبیر هیات و تشکیل جلسه با کادر اجرایی هیات بعنوان اولین هیات پیشقدم جهت کمک رسانی به زلزله زدگان عزیزخوی برآمدیم و سه مرحله کمکهای غیر نقدی با حضور علاقه مندان،داوطلبان و قهرمانان و مسئولین سبکها و کادر اجرایی هیات با حضور در مناطق زلزله زده توزیع شد و انشالله مسابقات ۲۰ و۲۱ بهمن قهرمانی کیک بوکسینگ استان در شهر ممقان به نفع زلزله زدگان خوی برگزار خواهد شد .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پیشکسوتان،روسای محترم هیاتهای شهرستانها،مسئولین سبکها و کمیته های هیات و کادراجرایی و هیات رئیسه و تقدیرو تشکر بابت حمایتهای ویژه شخص ریاست محترم فدراسیون و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، ضمن دعوت از مردم کشور و استانمان مخصوصا خانواده بزرگ ورزشهای رزمی استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی یوم الله دهه مبارک فجر و تجدید میثاق با آرمانهای امام امت و شهدای انقلاب ،اشاره نمود خانواده بزرگ ورزشهای رزمی استان همچون سالهای گذشته با اقتدار و صلابت در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله دهه مبارک فجر دوشادوش سایر هموطنان عزیز شرکت خواهیم کرد و برنامه های ویژه ای برای این روز بزرگ خواهیم داشت.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه که در طول سال دوشادوش هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان فعالیت داشته اند تجلیل به عمل آمد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=34663
  • کد خبر : 34663

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته