نشست تخصصی هیات ورزشهای رزمی آذربایجان شرقی

نشست تخصصی هیات ورزشهای رزمی آذربایجان شرقی
لیگ کیک بوکسینگ قرار است توسط انجمن ملی کیک بوکسینگ برگزار شود و این موضوع که هیات آذربایجان شرقی و فدراسیون و هم انجمن ملی کیک بوکسنگ میخواهند لیگ برگزار کنند ابهاماتی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رزمی نیوز به نقل از وب سایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ، نشست تخصصی هیات ورزشهای رزمی استان آذربایجان شرقی با حضور یوسف جاویدان رییس این هیات و ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان  دیگر سئولین برگزار شد.

بهتاج ،مدیرکل ورزش و جوانان این استان گفت:  هیئت انجمن های ورزشهای رزمی یکی از دشوارترین هیئت های ورزشی است و برای پیشرفت باید همه با عشق و علاقه به همدیگر کمک کنید. ما در همه حال حامی هیئت های ورزشی هستیم و برگزاری هرگونه مسابقه، اردو، استعدادیابی، کلاس های داوری و مربیگری در کنار شما خواهیم بود.

یوسف جاویدان رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: با اتحاد سبک ها هر سختی آسان می شود و با همدلی، شاهد شکوفایی و روزهای طلایی این هیئت خواهیم بود.

جاویدان که به تازگی رییس هیات انجمنهای ورزشهای رزمی استان آذربایجان شرقی شده است ، شروع خوبی برای مدیریت داشته است و تصمیم دارد لیگ کیک بوکسینگ را نیز برگزار نماید. باید منتظر شد و دید که این مدیر فعال برنامه های اعلام شده را تا چه حدی پیش خواهد برد.

لازم به ذکر است که لیگ کیک بوکسینگ قرار است توسط انجمن ملی کیک بوکسینگ برگزار شود و این موضوع که هیات آذربایجان شرقی و فدراسیون و هم انجمن ملی کیک بوکسنگ میخواهند لیگ برگزار کنند ابهاماتی ایجاد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19179
  • کد خبر : 19179

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته