مستند رزمی واقعی بودن قهرمانی جهان کارشناس رزمی،تحلیل گر

مستند رزمی واقعی بودن قهرمانی جهان کارشناس رزمی،تحلیل گر
ما میخواهیم دیدگاه و ذهنیت ورزشکاران و جامعه رزمی خصوصا مردم  عادی، که سر رشته ای هم از این موضوعات ندارند را، به واقعیات نزدیکتر کنیم. این تحقیق در قالب یک فیلم مستند ورزشی رزمی ، توسط واحد هنری شرکت فرهنگی هنری آوا نمای طنین، در پایگاه خبری رزمی نیوز ساخته خواهد شد.

علت زیاد شدن مدعی ها در ورزشهای رزمی اعم از قهرمان جهان، کارشناس رزمی، دکتر، پروفسور، مدرس تحلیل گر، خبره رزمی دان ۹ دان ۱۰ مدارک بین المللی خارجی ، اروپایی و … چیست ؟ آیا برخی از این ادعاها درست است؟ از هر ۱۰ صفحه شبکه های اجتماعی که میبینیم بیش از نیمی از آنها مدعی این موضوعات هستند.

  • آیا مدارکی که صرفا در یک برگه به نام مدرک بین المللی یا حکم خلاصه میشود،برای تایید فنی کافی است؟
  • آیا سازمانهایی که مدارک قهرمانی یا احکام صادر میکنند اصلا وجهه استاندارد جهانی دارند؟
  • آیا اینکه نام من در فلان سایت یا در گوگل ثبت شده است ، دلیلی برای اعاهای مطرح شده هست ؟
  • اصولا به چه کسی تحلیلگر یا کارشناس یا پرفسور و دکتر ورزش میگویند؟
  • و چه کسانی این عناوین و سمت ها را بر اساس چه معیار هایی به افراد میدهند؟
  • کسانی که عنوان کارشناسی یا متخصص خبره به افراد میدهند آیا خودشان بالاتر از این مقام ها هستند که این تشخیص را میدهند؟
  • آیا مربیانی که صرفا با تحقیق و تجربه اقدام به اموزش میکنند و گاها سنوات کمتری در فعالیت رزمی دارند، کارشناس و مدرس هستند؟
  • آیا هر کسی که در هر جایی مبارزه کند و دست او بالا برود قهرمان جهان است؟
  • آیا قهرمانی جهان به صورت شخصی و یا یک مبارزه معتبر است یا در قالب تیم ملی و رسمی؟
  • اصلا قهرمانی جهان چیست و جایگاه آن کجاست؟

ما به عنوان وظیفه در راستای توسعه رفتارهای اجتماعی و فرهنگ سازی در فضاهای مجازی در بخش ورزشهای رزمی، ضمن مصاحبه با بسیاری از مسئولین و اساتید و پیشکسوتان ورزشهای رزمی و  روانشناسان و جامعه شناسان ورزشی و جمع آوری نظرات و نتایج آن، تصمیم داریم تا در راستای واقع گرایی در ورزشهای رزمی، ضمن قوت بخشیدن به جایگاه اصلی و واقعی رزمیکاران ، و دور کردن چنین موضوعات بی اساسی که قطعا برای جامعه رزمی و مردم، مضر خواهد بود، دیدگاه و ذهنیت ورزشکاران و جامعه رزمی خصوصا مردم  عادی، که سر رشته ای هم از این موضوعات ندارند را، به واقعیات نزدیکتر کنیم.

این تحقیق در قالب یک فیلم مستند ورزشی رزمی ، توسط واحد هنری شرکت فرهنگی هنری آوا نمای طنین، در پایگاه خبری رزمی نیوز ساخته خواهد شد.

ما این موضوع را باز خواهیم گذاشت تا نظرات و پیشنهادات شما رزمیکاران را نیز جویا شویم و نسبت به انتشار این موضوع اقدام نماییم. از شما رزمیکاران درخواست داریم درمورد این ادعاها که متاسفانه در شبکه های مجازی بیشتر شیوع پیدا کرده است و بعضا افرادی با استفاده از رانت ها و روابط در شبکه های مجازی و یا رسانه ها و مطبوعات ادعاهایی در این زمینه دارند ، نظرات خود را برای ما ارسال نمایید. تا در کنار نظرات اساتید این رشته و دیگر مراجع متخصص این امر به نتیجه مطلوبی برسیم و در قالب برنامه ای رسانه ای مطرح کنیم تا این قضیه سر و سامان بگیرد.

ارسال نظرات میتواند در زیر همین مطلب به عنوان دیدگاه انجام شود . و اگر مطالب مهم تری نیز وجود دارد میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر مطرح نمایید.

واتساپ:  ۰۹۳۶۵۱۸۳۵۶۳

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=10991
  • کد خبر : 10991

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
مشارکت در
اطلاع از
guest
10 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته