مزدا صوفی : هرگز نمی‌توان خود را با تخریب دیگران به جامعه فهمیم کاراته تعرفه نمود

مزدا صوفی : هرگز نمی‌توان خود را با تخریب دیگران به جامعه فهمیم کاراته تعرفه نمود
راه مطالبه گری از سهم خواهی جداست و هرگز نمی‌توان خود را با تخریب دیگران به جامعه فهمیم کاراته تعرفه نمود.

مزدا صوفی رییس هیات کاراته استان گیلان با بیان عملکرد کاراته در دوران ریاست طباطبایی از برخی انتقاد ها گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، رییس هیات کاراته استان گیلان ، در گفتگو با خبرگزاری مهر از وضعیت کاراته در دوسال گذشته رضایت خود را از مدیران اعلام کرد و گفت : از زمان تصدی طباطبایی بر کرسی ریاست فدراسیون و ابلاغ سیاست‌های قانون مدارانه به هیأت‌های کاراته استان‌ها تغییرات مثبتی در سطح کاراته استان شاهد بوده‌ایم.

صوفی در ادامه گفت: مربیانی که با بیش از ده‌ها اعزام تنها توانستند یک مدال کسب کنند نمی‌توانند مدعیانی برای جایگاه سرمربیگری باشند. یک سرمربی و کادر فنی باید چه کند که کارنامه قابل قبولی داشته باشد؟ آیا سه دوره قهرمانی پی درپی کومیته تیمی جهان در میان مدعیان کاراته کارنامه قابل قبولی نیست؟

رییس هیات کاراته گیلان با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته انتقاد و مشورت میپذیرد بیان داشت : با توجه به مدت کوتاهی باقی مانده تا بازی‌های المپیک کاراته ایران به وحدت و آرامش نیازمند است. مطالبه گر باشیم نه سهم خواه و بدانیم راه مطالبه گری از سهم خواهی جداست و هرگز نمی‌توان خود را با تخریب دیگران به جامعه فهمیم کاراته تعرفه نمود. معتقدم تکیه بر دانش تنها راه پیروزی در نبرد است، مدیریت فدراسیون نشان داد که پذیرش مسؤلیت یدک کشیدن عنوان نمی‌باشد و یکی از دلایل توقف رشد مقایسه است باید با هدف مقایسه کنیم، نه شخص.

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=16796
  • کد خبر : 16796

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته