محقق بالاترین رای انتخابات هیات جودو اردبیل را کسب کرد

محقق بالاترین رای انتخابات هیات جودو اردبیل را کسب کرد
استقبال هیات جودو استان اردبیل از آرش میراسماعیلی جهت شرکت در مجمع انتخاباتی این استان.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، مجمع انتخاباتی هیات جودو استان اردبیل با حضور رییس فدراسیون جودو برگزار گردید.

انتخابات مجمع هیات جودو استان اردبیل دیروز 13 بهمن 1400 با حضور آرش میر اسماعیلی برگزار گردید و اسدالله محقق با کسب ۲۱ رای از 22 رای ماخوز، برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات جودو استان انتخاب شد.

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و از قهرمانان پر افتخار المپیک و جهان در رشته وزنه برداری،اسدالله محقق سرپرست هیات جودو استان اردبیل، برادران معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، انورخدایی پیشکسوت جودو استان، اسحاق رسولی عضو شورای راهبردی فدراسیون جودو و جمعی از پیشکسوتان حضور داشتند.

میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو پس از ورود به استان اردبیل با حامد عاملی استاندار اردبیل دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار، در مورد ظرفیت، امکانات و‌ زیر ساخت های ورزشی استان برای برگزاری اردوی مشترک تیم های ملی جودو با کشورهای همسایه بحث و تبادل نظر شد.

استاندار اردبیل در این جلسه قول داد تا جهت تکمیل ساخت سالن طبقاتی ورزشگاه تختی و خانه جودو این ورزشگاه، طی چند روز آینده مبلغ هشت میلیارد تومان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز خواهد شد تا هرچه زودتر سالن جودو این مجموعه نیز ساخته شود و در سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار بگیرد.

در این دیدار نیز سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز وعده داد تا در بازسازی سالن تمرینی استادیوم تختی تلاش های لازم انجام شود تا هرچه زودتر این سالن مورد بهره برادری قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=23347
  • کد خبر : 23347

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
مشارکت در
اطلاع از
guest
1 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته