مجمع سالیانه کاراته استان کرمانشاه برگزار شد

مجمع سالیانه کاراته استان کرمانشاه برگزار شد
هیات کارته اسان کرمانشاه از نظر قهرمانی دارای ظرفیت های زیادی است و در برنامه های ما است که در سال ۱۴۰۰ از ظرفیت های این هیات نهایت استفاده را کنیم

مجمع سالیانه هیات کاراته استان کرمانشاه امروز با حضور سید حسن طباطبایی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش خبری رزمی نیوز ، صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ مجمع سالیانه استان کرمانشاه با حضور طباطبایی ریاست فدراسیون کاراته و جلال عزیزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به صورت آنلاین و وبینار برگزار گردید.

در این وبینار سعید نصرالهی رئیس هیات کاراته کرمانشاه گزارش مالی و عملکرد هیات در زمان شیوع ویروس کرونا اعم از کلاس های مربیگری، داوری، مسابقات مجازی و همچنین برنامه های سال ۱۴۰۰ را ارائه نمود و از حمایت های رئیس فدراسیون از هیات کاراته استان کرمانشاه تشکر کرد و آمادگی هیات استان برای برگزاری مسابقات بین المللی، کشوری و اردو های تیم های ملی را اعلام نمود.

رئیس فدراسیون کاراته نیز در این جلسه گفت: هیات کارته اسان کرمانشاه از نظر قهرمانی دارای ظرفیت های زیادی است و در برنامه های ما است که در سال ۱۴۰۰ از ظرفیت های این هیات نهایت استفاده را کنیم.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=13146
  • کد خبر : 13146

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته