ماجرای تجمع علیه میراسماعیلی در مقابل فدراسیون جودو چه بود؟

ماجرای تجمع علیه میراسماعیلی در مقابل فدراسیون جودو چه بود؟

چند خانم و کودک و نوجوان دختر، توسط برخی مسئولین پیشین در فدراسیون جودو مقابل این فدراسیون، به دادن شعار مشغول بودند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، امروز در نشست خبری آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو، عده ای مقابل فدراسیون بر علیه میراسماعیلی شعارهایی سردادند که توجه خبرنگاران را جلب کرد.

با حضور خبرنگار رزمی نیوز، در پایین ساختمان فدراسیون جودو، با چند نفر خانم و آقا و چند کودک و نوجوان دختر، مواجه شد. و کمی  آنطرف تر دو سه نفر آقا، که هدایت این چند نفر را برعهده دارند.

این کودکان با شعارهایی علیه میراسماعیلی با موضوع، آرش برو، آرش بیا پایین، رییس اختلاسگر،و بعضا توهین هایی مانند آرش برو گمشو، مرد سکته ای (اشاره به بیماری قلبی میراسماعیلی) به اصطلاح خواهان برکناری وی بودند.

چیزی که در این تجمع چند نفره به چشم میخورد، حضور چند خانم به همراه بچه ها بود، و نوشته هایی علیه میراسماعیلی و سردادن شعارهایی توسط کودکان بود. و گاها آقایی میانسال نیز وزیر ورزش را بی کفایت میخواند و به میراسماعیلی اعلام میکرد از دفتر پایین بیاید. و شخصی نیز هدایت اینها را به عهده داشت.

تجمع علیه میراسماعیلی

ابتدا باید پرسید، کدام مرجع به بچه هایی که حتی به سن قانونی نرسیده اند و شاید اصلا از جودو و شخص میراسماعیلی چیزی نمیدانند، مجوز تجمع داده است؟

آیا استفاده از کودکان برای اعلام اعتراض یا دادخواهی مجاز است؟
آیا شعارهای نامتعارف توسط کودکان مورد پسند جامعه و والدین است؟
آیا دخالت کودکان در امور مدیریتی و بعضا حقوقی و کیفری جایز است؟
چرا برای  اعتراض خود جودوکاران و ورزشکاران حضور نداشتند؟

و بسیاری مسائل دیگر که جز خدشه دار کردن ورزش و نظام چیزی در برنداشت. و بیم آن میرود که اغتشاش پروری در کودکان رشد پیدا کند. افرادی که برای رسیدن به اهداف خود از کودکان و زنان استفاده میکنند چه اهدافی را دنبال میکنند؟

متاسفانه در جامعه ورزش خصوصا در بخش مدیریتی، هر فردی که خارج از سیستم باشد سعی در برهم زدن اوضاع داشته و ایجاد حواشی میکند، و ممکن نیست که از روی دلسوزی و صرفا برای مردم باشد، اگر مردم برای آنها اهمیت داشت، یا سکوت میکردند و یا از راه قانونی و تجمع با ورزشکاران بزرگسال و مربوط به همان فدراسیون اقدام میکردند.

بخشی از فیلم این اعتراضات را ببینید

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=37113
  • کد خبر : 37113

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته