قاسم منوچهری از نایب رییسی انجمن موی تای استعفا داد

قاسم منوچهری از نایب رییسی انجمن موی تای استعفا داد

قاسم منوچهری بنا به دلایل فنی و عدم وجود اساسنامه دقیق ، از انجمن موی تای کشور استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، قاسم منوچهری نایب رییس انجمن موی تای کشور، از سمت خود در این انجمن استعفا داد. منوچهری دلایل استعفای خود را عدم وجود اساسنامه دقیق دانسته که متن استعفای وی عینا به شرح زیر است:

جناب آقای یوسف بهتری

رییس محترم فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی

با سلام و تحیت

احتراما به استحضار میرساند به درخواست مکرر آقای فرید نقدی رییس منتصب انجمن موی تای فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، کرسی نایب رییسی این انجمن را به شرطی پذیرفتم که با رعایت قوانین و مقر ات فدراسیون بین المللی انجمنهای موی تای (ایفما)  ومنطبق با منشور المپیک اساسنامه ای برای انجمن مذکور تهیه و تنظیم و سپس انتخابات هیات رییسه آن با بهره مندی از خردجمعی برگزار گردد. و سپس نتیجه آن از طریق کمیته ملی المپیک به ایفما ارسال گردد، که متاسفانه علیرغم تذکرات بسیار این مهم محقق نگردید.

لذا با توجه به عدم وجود اساسنامه و آیین نامه های اجرایی برای این انجمن به نظر میرسد ادامه فعالیت این تشکیلات مبتنی  بر اصول و قواعد فنی مستخرج از اساسنامه و مقررات فدراسیون بین المللی از انجمنهای موی تای (ایفما) نبوده و ادامه وضع موجود به نفع ورزش کشور و مردم نمیباشد.

لذا در راستای دفاع از حقوق ورزشکاران، داوران و مربیان تحت پوشش خود در این رشته از کلیه مسئولیتهای خود در انجمن موی تای ایران استعفا داده و برای مدیران این انجمن از خداوند متعال طلب مغفرت و آمرزش را دارم.

محمد قاسم منوچهری

1401-8-3

نامه استعفای وی ضمیمه خبر میباشد.

 

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=29158
  • کد خبر : 29158

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته