فدراسیون ووشو درمورد برگزاری کوراش بانوان و داوری توسط آقایان توضیحاتی دادند

فدراسیون ووشو درمورد برگزاری کوراش بانوان و داوری توسط آقایان توضیحاتی دادند
گزاري اين مسابقات و استفاده از داوران مرد براي ديدارهاي نهايي و ماقبل نهايي تماما با هماهنگي و مجوز رسمي نهاد هاى نظارتى و مراجع ذي‌صلاح مربوطه بوده است

فدراسیون ووشو کشورمان در خصوصحواشی که برای برگزاری مسابقات فینال کوراش بانوان بوجود امده بود و توسط آقایان داوری میشد توضیحاتی را ارائه دادند.

به گزارش خبری رزمی نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در جهت شفاف ‎سازی و تنویر افکار عمومی در راستای برگزارى مسابقات قهرمانى کشور و انتخابی تیم ملی بانوان کوراش کشور توضیحاتی را ارائه دادند :

– با وجود گذشت بیش از ۲ سال وقفه در برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان، این رقابت‎ها با رعایت کامل موازین شرعی و مطابق با پروتکل‎های بهداشتی به میزبانی استان خراسان شمالى برگزار گردید و به دلیل حساسیت بالای این مسابقات و در راستای رعایت عدالت، مطابق سنوات گذشته و بر اساس رقابت هایی که در سطح بین المللی برگزار می شود، با نظارت دقیق برای دیدارهای حساس از جمله نیمه‎‎نهایی و نهایی از داوران مرد استفاده شد.
– برگزاری این مسابقات و استفاده از داوران مرد برای دیدارهای نهایی و ماقبل نهایی تماما با هماهنگی و مجوز رسمی نهاد هاى نظارتى و مراجع ذی‌صلاح مربوطه بوده است، ضمن اینکه کلیه موازین اسلامی و شرعی رعایت شده است.
کوراش تقریبا ورزشی شبیه کشتی میباشد. امیدواریم در باقی ورزشها نیز بتوانیم حضور آقایان و بانوان را مسجل کنیم. ( رزمی نیوز)

کوراش بانوان کوراش بانوان

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=13047
  • کد خبر : 13047

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته