فدراسیون جهانی موی تای بر ریاست جواد نصیری تاکید دارد

فدراسیون جهانی موی تای بر ریاست جواد نصیری تاکید دارد

استفان فوکس: با قاطعیت از جواد نصیری در موی تای ایران حمایت میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی موی تای با ارسال نامه‌ای رسمی به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بر ریاست جواد نصیری در موی تای ایران تاکید کرد.

استفان فوکس ذبیر کل فدراسیون موی تای ضمن مخاطب قرار دادن علاقمندان این ورزش در ایران، با بیان اینکه فدراسیون موی تای ایران تنها به ریاست جواد نصیری به عنوان عضو رسمی ایفما شناخته شده و از اختیار تام در حوزه اختیارات محوله برخوردار است.

وی تاکید کرد: فدراسیون موی تای ایران به ریاست جواد نصیری از اختیار تام و قدرت کامل برای ساماندهی و نظارت بر همه فعالیت‌های موی تای و حق انحصاری استفاده از نشان، نمادها، تکنیک ها، اصطلاحات، منابع و علائم تجاری موی تای و فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های موی تای (IFMA)، محافظت قانونی از آن‌ها به نیابت از طرف ایفما در ایران برخوردار است.

فوکس در ادامه نامه گفته است: انتصاب خودسرانه هر شخص دیگری به عنوان رئیس موی تای ایران یا واگذاری این ورزش به ساختار‌های غیررسمی، ناشناخته و نامعتبری همچون فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی یا فدراسیون انجمن‌های ورزشی و … کاملا پوچ و بی اعتبار است.

انجمن موی تای مدتها پیش از فدراسیون انجمنهای ورزشی خارج شده و اعلام استفقلال فدراسیون غیر دولتی کرده است. وزارت ورزش نیز با این حرکت مخالف است و انجمن موی تای ایران را در فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی ایجاد کرده است، باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

موی تای

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=27042
  • کد خبر : 27042

برچسب ها

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته