عملکرد هیات رزمی آذربایجان شرقی فراتر از انتظار بود

عملکرد هیات رزمی آذربایجان شرقی فراتر از انتظار بود

جاویدان در این مدت نشان داد که برای شکوفایی ورزشهای رزمی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده است.حتی یک اعتراض نیز از این استان وجود ندارد .

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و بررسی تخصصی فعالیتهای هیات ورزشهای رزمی استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر یوسف جاویدان، فعالیتهای این هیات فراتر از انتظار عنوان شد.

یوسف جاویدان خرداد ماه سال گذشته (1400) با کسب 16 رای به ریاست هیات انجمنهای رزمی استان آذربایجان شرقی منصوب گردید.

وی از سال گذشته فعالیتهای خود را در جهت رشد و توسعه ورزهای رزمی در این استان و شهرستانهای تابعه آغاز کرد و با گذشت یک سال توانست در اولین جشنواره برترین های ورزشهای رزمی در بخش استانها، بهترین هیات رزمی کشور شود.

برگزاری سمینارها و استاژهای متعدد آموزشی و بزرگداشت تجلیل از مربیان و پیشکسوتان و روسای این استان، توجه به امور خیریه و برگزاری مناسبتهای مختلف و  بازسازی و ترمیم  سالن رزمی این هیات که سالها بدون استفاده بود، و توجه نگاه یکسان به تمامی سبکهای تحت پوشش ، از عمده فعالیتهای این هیات بوده است.

هیات رزمی

هفته گذشته نیز بزرگترین سمینار سه انجمن بزرگ رزمی کشور، موی تای، کیک بوکسینگ و ام ام ای MMA با حضور مسئولین و مدیران این انجمن در سطح استان برگزار گردید و در مورد برگزاری دوره های آموزشی و فنی و برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر شد.

همچنین دیروز دوم تیرماه 1401 با حضور مسئولین ورزش این استان ،دکتر یوسف جاویدان ریاست محترم هیات انجمنهای ورزشهای رزمی و انجمن MMA استان آذربایجانشرقی ، دهقان بازرسی محترم هیات ،محمد یاری مدیر اجرایی انجمن MMA استان وسایر اعضای انجمن MMA از روند تجهیز و تکمیل سالن اختصاصی انجمن MMA بازدید صورت گرفت.

هیات رزمی آذربایجان شرقی

یوسف جاویدان در این مدت نشان داد که برای شکوفایی ورزشهای رزمی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده است.حتی یک اعتراض نیز از این استان وجود ندارد . و با شایستگی تمام به کمک تیم مدیریتی خود و سایر همکاران و هیاتهای تابعه و همچنین هیاتهای استانهای همجوار  همچنان در مسیر پیشرفت و رسیدگی به امور سبکهای تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی پیش میرود.

آذربایجان شرقی

احتمال میرود مسابقات بزرگ کشوری یکی از انجمنهای کیک بوکسینگ ، ام ام ای  ، موی تای در این استان برگزار شود. که در صورت صلاحدید کمیته مسابقات و تایید ریاست فدراسیون انجمنهای رزمی این کار صورت پذیرد.

واحد تحقیق و بررسی پایگاه خبری رزمی نیوز.
به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=27010
  • کد خبر : 27010

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
مشارکت در
اطلاع از
guest
2 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته