علی محمدی مدیر روابط عمومی انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران شد

علی محمدی مدیر روابط عمومی انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران شد
محمدی از قهرمانان اسبق کیک بوکسینگ و مربی و داور ملی این رشته است، و نویسنده و منتقد ورزش رزمی و مدیر مسئول پایگاه خبری رزمی نیوز میباشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رزمی نیوز ، طی حکمی از سوی دکتر عباس مولوی ریاست انجمن ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ، علی محمدی به سمت مدیر روابط عمومی انجمن ملی کیک بوکسینگ ج.ا.ا منصوب گردید.

محمدی از اولین قهرمانان کیک بوکسینگ فول کنتاکت جهان در سال ۱۹۹۷ میباشد. و مربی و داور ملی این رشته، و نویسنده کتاب آموزش رزمی ، نویسنده مقاله های آموزشی رزمی و منتقد بی حاشیه ورزش رزمی و مدیر مسئول پایگاه خبری رزمی نیوز میباشد.

محمدی پیش از این پیشنهاد یک فدراسیون و چند انجمن و سازمان را برای پست روابط عمومی و مشاور فنی ، به دلایل شخصی رد کرده بود ، و در نهایت به جمع دوستان قدیمی و هم رشته خود پیوست.  تحصیلات علی محمدی در رشته کارگردانی سینما ،و بازیگری است. طراح حرکات رزمی و نمایشی میباشد و تصمیم دارد اولین فیلم تمام رزمی ایرانی را با همکاری رزمیکاران بسازد.

 

علی محمدی

دکتر مولوی در رزمی نیوز

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=18860
  • کد خبر : 18860

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته