علی محمدی با اعتراض از نامزدی فدراسیون کاراته انصراف داد

علی محمدی با اعتراض از نامزدی فدراسیون کاراته انصراف داد

در این چهار سال تخلفات و عملکردهای بسیار ضعیفی در کاراته داشتیم که در آینده ای نزدیک حتما تمامی آنها را با مدارک و اسناد معتبر نوشتاری تصویری و ویدئویی، در رسانه خبری خودم منتشر خواهم کرد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، علی محمدی، نامزد ریاست فدراسیون کاراته، طی خبری انصراف خود را از نامزدی ریاست فدراسیون کاراته که در اسفند ماه 1401 برگزار خواهد شد، اعلام کرد.

علی محمدی که در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بود، ضمن اعتراض نسبت به تبعیض بین کاندیداها انصراف خود را اعلام کرد.

محمدی در اینباره گفت: چرا باید رییس فدراسیون کاراته که کمتر از سه ماه به انتخابات مانده در فدراسیون باشد؟ مگر نباید سرپرست تعیین کنند؟ اگر قانون اینطور میگوید که تا آخرین روز تاریخ ریاست، باید در فدراسیون بماند، چرا از ابزار و قدرت ریاست خود سو استفاده کرده و نزدیک به انتخابات، هیاتهای استانی را تغییر میدهد تا به نفع او رای بدهند؟

وی در ادامه گفت: چند روز دیگر رقابتهای کاراته آسیایی ازبکستان شروع خواهد شد و رییس فدراسیون که خود نیز کاندید شده است، در  اقدامی عجیب، برخی از روسای هیاتها و رای دهنده ها و یا افراد منتسب به هیاتها را به عناوین مختلف وارد تیم ملی  و کاروان اعزامی کرده است. آیا این عمل درست است که چون ایشان هنوز در فدراسیون رییس هستند از  این ابزار استفاده کرده و برای خود رای جمع کند؟

قهرمان تاپ کاراته فول کنتاکت جهان در ادامه صحبتهایش اظهار داشت: دیگر کار از کار گذشته است و اگر سرپرست هم بگذارند این شخص کار خودش را با همکاری دیگر مسئولین در فدراسیون کرده است، تنها کاری که وزارت ورزش باید در این زمینه انجام بدهد حکم عدم صلاحیت وی در انتخابات است.

محمدی ادامه داد: برای بنده اصلا مهم نیست که در فدراسیون باشم یا نباشم، بنده موقعیتهای زیادی برای اینطور کارها دارم و در ابتدا نیز اعلام کردم اصلا هدف من رسیدن به ریاست فدراسیون نیست، ابتدا به عنوان یک کاراته کا احساس مسئولیت و تکلیف کردم، و تصمیم داشتم به نفع بزرگان کاراته کنار بروم، اما اینکه یک فرد غیر ورزشی و غیر خانواده کاراته با جامعه کاراته و با تقلب به این عنوان برسد برای یک کاراته کار سنگین است.

مدیر مسئول رسانه خبری رزمی نیوز ادامه داد: در این چهار سال تخلفات و عملکردهای بسیار ضعیفی در کاراته داشتیم که در آینده ای نزدیک حتما تمامی آنها را با مدارک و اسناد معتبر نوشتاری تصویری و ویدئویی، در رسانه خبری منتشر خواهیم کرد. تا مردم متوجه شوند که چه بر سر کاراته ایران در طی ریاست یک شخص غیر ورزشی و غیر کاراته ای آمده است. در طی سه ماه گذشته از حدود دویست کاراته کار در رقابتهای بین المللی فقط 6 الی 10 مدال کسب شده است و این چه پیامدی را دارد؟، این کارها قطعا با همکاری عده ای غیر متعصب در کاراته انجام شده است که فقط دنبال حفظ منافع و جایگاه خودشان هستند. که آنها نیز باید پاسخگو باشند.

بنده بعنوان یک کاراته کار و یک رزمیکار به خاطر این نابرابری در انتخابات، قبل از اینکه وزارت ورزش صلاحیت یا عدم صلاحیت ها را اعلام کند، از نامزدی خود انصراف میدهم. و این موضوع تقلب قطعا به گوش فدراسیون جهانی کاراته خواهد رسید و تبعات سنگینی برای کاراته ایران خواهد داشت. امیدوارم مسئولین حساب شده و منصفانه عمل کنند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید
بیوگرافی علی محمدی را اینجا بخوانید
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=32870
  • کد خبر : 32870

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته