طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته درمرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی

طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته درمرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی

روابط عمومی فدراسیون کاراته اعلام کرد : رئیس فدراسیون کاراته ، آقای سید حسن طباطبایی ، شهرام هروی سرمربی تیم […]


روابط عمومی فدراسیون کاراته اعلام کرد :

رئیس فدراسیون کاراته ، آقای سید حسن طباطبایی ، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، مهدی سلطانی کاپیتان تیم دانشگاه آزاد با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان مرکزی این دانشگاه ، دیدار و گفتگو کردند.

طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته درمرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی
سید حسن طباطبایی با بیان اینکه لشگری یکی از ظرفیت‌های بزرگ ورزش کشور است، افزود: انتخاب لشگری به‌عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست این دانشگاه تبریک گفت و از این انتخاب قدردانی کرد.

طباطبایی در این دیدار گفت: بر اساس جلسه‌ای که به‌صورت مجازی با مدیر عامل باشگاه‌های حاضر در سوپر لیگ کاراته برگزار شد در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات کاراته تصمیم‌گیری خواهد شد.

لشگری در این دیدار اظهار کرد: دانشگاه آزاداسلامی در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش‌های پرمدال در بخش پایه و پشتوانه سازی و استعداد یابی برای تیم‌های باشگاهی و ملی دارد.

وی ادامه داد: اکثر ملی‌پوشان ومربیان رشته کاراته در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده و یا در حال تحصیل هستند که باعث افزایش و ارتقای سطح علمی و دانش ورزشی آنها شده و موفقیت‌های چشم گیری در جامع بین‌الملل به همراه داشته است.

گفتنی است در این دیدار تصمیم به هم‌افزایی و هم‌کاری بین دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون کاراته گرفته شد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=6940
  • کد خبر : 6940

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته