شهربانو منصوریان طلا و مهدی رضایی نقره بازیهای کامبت گیمز را بدست آوردند

شهربانو منصوریان طلا و مهدی رضایی نقره بازیهای کامبت گیمز را بدست آوردند

در رقابتهای کامبت گیمز ۲۰۲۳ – ریاض؛ شهربانو منصوریان طلایی شد و محمد مهدی کریمی نقره گرفت.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در ادامه رقابتهای بازیهای رزمی (کامبت گیمز) امروز نیز این رقابتها انجام شد و شهربانو منصوریان توانست اولین مدال طلای کاروان رزمی ایران را تصاحب کند.

در روز دوم پیکارهای ووشو این بازی‌ها (یکشنبه ۳۰ مهرماه)، شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در وزن ۷۰- کیلوگرم در دیدار نهایی این دسته وزنی به مصاف “کریستینا دی اولیویرا” از برزیل رفت و ضمن برتری در دو راند متوالی، به مدال طلای سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» دست یافت.

این نخستین طلای کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» است.

در ادامه رقابتها، محمدمهدی رضایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندای مردان ایران در دیدار نهایی به مصاف “ژیائویانگ لی” از چین رفت. رضایی که نخستین رقابت بین‌المللی خود را در رده سنی بزرگسالان سپری می‌کرد، راند نخست این دیدار را به سود خود به پایان رساند؛ اما در راند‌های دوم و سوم رقابت را به حریف خود واگذار کرد و صاحب مدال نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

پیش از این مدال نیز زهرا کیانی در بسته “جین‌شو-چیانگ‌شو” تالو و سامان احمدی در فرم “چانگ‌چوان” تالو به مدال نقره و حانیه رجبی در بسته “نان چوان – نن دائو” تالو به مدال برنز دست یافته بودند.

با طلای امروز شهربانو منصوریان، کاروان ایران در رنکینگ نهایی توزیع مدال‌های بازی‌های کامبت‌گیمز ۲۰۲۳ ریاض تا رتبه دهم صعود کرد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=39811
  • کد خبر : 39811

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته