شروع طوفانی فدراسیون کاراته به جبران دوسال گذشته

شروع طوفانی فدراسیون کاراته به جبران دوسال گذشته
در حال حاضر اینطور دیده میشود که کاراته رو به جلو به پیش میرود و راه کوتاهی برای رسیدن به شرایط آرمانی دارد. اما بایدمراقب باشد مجددا حاشیه ساز نشود.

فدراسیون کاراته مدت ها بود که دچار جالش و طلسمی عجیب شده بود، حساسیت بازیهای المپیک، شیوع بیماری کرونا، حاشیه ها و تخریب ها و نقد های منتقدین، از علل این چالش و نا آرامی ها بود.

سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، در این مدت سعی کرد با آرامش و سکوت معناداری به ادراه این فدراسیون به پیش رود، تا رقابتهای المپیک به پایان برسد.

پس از پایان المپیک توکیو با جلسات ویژه ای که در فدراسیون برگزار شد، و با بررسی و تحقیق کارشناسان و منتقدین و رسانه های اختصاصی رزمی از جمله پایگاه خبری تحلیلی و تخصصی رزمی نیوز، فدراسیون کاراته در اقدامی شایسته به تمامی اعتراضات کاراته کاران پاسخ داد. و تصمیمات خوبی برای پیشرفت کاراته و خروج از حاشیه گرفت.

از جمله، ابقا محسن آشوری به عنوان نایب رییس، شروع رقابتهای انتخابی تیم ملی در تمامی رده های سنی و تمامی اوزان، فرصت به تمامی کاراته کاران جهت شرکت در رقابتها، اتمام همکاری با سرمربی بانوان به حهت عملکردی غیر مقبول کمیته فنی، ابقا مجدد شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی، تقدیر از قهرمانان، رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مربیان پیشکسوتان، کاراته کاران و …

فدراسیون کاراته

ناگفته نماند فدراسیون کاراته نیز اشتباهاتی در مدیریت و سیستم اداری داشته که این در همه سیستم ها و سازمانها امریست طبیعی، اینکه برای رفع این اشتباهات و نواقص اقدام شود بسیار مهم است.

در حال حاضر اینطور دیده میشود که کاراته رو به جلو به پیش میرود و راه کوتاهی برای رسیدن به شرایط آرمانی دارد. امیدواریم حال این روزهای کاراته که رو به بهبودی است از این نیز بهتر شود.

علی محمدی : نویسنده ورزشی  و مدیر مسئول پایگاه خبری رزمی نیوز
به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=20219
  • کد خبر : 20219

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته