سمینار نمایندگان استانهای انجمن پنچاک سیلات برگزار شد

سمینار نمایندگان استانهای انجمن پنچاک سیلات برگزار شد

استانهای کرمان و خراسان رضوی بعنوان برترین نماینده پنچاک سیلات در بین استانهای کشور در سالهای 1400 و 1401 انتخاب کردیدند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، سمینار سراسری نمایندگان استانهای انجمن پنچاک سیلات امروز جمعه سوم شهریور ماه 1402 با حضور تمامی اعضا نمایندگان بصورت آنلاین برگزار کردید.

این سمینار با حضور نمایندگان آقایان و بانوان و بصورت وبینار  آنلاین برگزار گردید و طی آن ضمن ارائه فعالیت های انجام شده، پیرامون برنامه های آتی تا پایان سال و رقابتهای برون مرزی پیش رو، بحث و تبادل نظر شد.

در پایان رتبه بندی استانهای برتر بر اساس عملکرد سال 1400 انجام گردید و استان کرمان رتبه اول کشور را در انجمن پنچاک سیلات کسب کرد و استانهای سیستان و بلوچستان و گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رتبه بندی استانها در  سال ۱۴۰۱ نیز اعلام شد و استان خراسان رضوی بعنوان برترین استان و مقام اول را کسب کرد، و سیستان و بلوچستان و ایلام بعنوان استانهای دوم و سوم معرفی شدند.

لازم به ذکر است، اولین دوره بازآموزی داوری انجمن پنچاک سیلات ایران در بخش های فرم و هنری نیز برگزار شد. این دوره با تدریس سرکار خانم کیان آزاد و بصورت برخط با حضور حدود ۸۰ نفر برگزار گردید.

 

.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=39049
  • کد خبر : 39049

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته