سعید نصرالهی :فرصت طلبی و دفاع بد ازفدراسیون کاراته و کادر فنی معضل شده است

سعید نصرالهی :فرصت طلبی و دفاع بد ازفدراسیون کاراته و کادر فنی معضل شده است
تملق همراه با فرصت طلبی و دفاع بد از مجموعه فدراسیون و کادر فنی و تیم های ملی معضلی دیگری است که این روزها با آن مواجه شده ایم.

سعید نصرالهی رییس هیات کاراته استان کرمانشاه،درمورد وضعیت منتقدین فدراسیون کاراته ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبری رزمی نیوز ، سعید نصرالهی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا درمورد حواشی اخیر جامعه کاراته گفت : حدود ۱۰۰ روزی به شروع رقابتهای المپیک باقیمانده است و الان زمان حاشیه پردازی نیست و باید کمک کنیم تا با حمایت همگی از کارد فنی و بازیکنان تیم ملی ، شرایط خوبی را برای حضور ملی پوشان در المپیک فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در این دوره، برای اولین بار است که کاراته المپیکی شده و باتوجه به ظرفیت هایی که داریم می توانیم پا به پای رشته های بزرگی همچون کشتی در المپیک مدال بگیریم. در بخش آقایان شانس حضور چهار نفر و در بخش بانوان سه نفر را داریم که همه آنها شانس کسب مدال المپیک هستند و باید زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمریناتشان را بدور از حاشیه،حرف و حدیث ها پیش ببرند.قطعا در این شرایط باید از کادر فنی و ملی پوشان حمایت کنیم، زیرا هر نوع تغییراتی می تواند در آستانه المپیک به ضرر کاراته ایران تمام شود.

نصراللهی با تاکید براینکه باید از خودزنی در کاراته ایران پرهیز و از تیم های ملی حمایت شود، اظهار کرد: معتقدم آفت و آسیب این روزهای کاراته ایران به دو صورت نمایان شده که یکی از آنها تخریب بی حد و اندازه ای است که در پاره ای از موارد به دور از موازین اخلاقی شکل می گیرد.

وی به آسیب دومی که در این شرایط گریبانگیر کاراته ایران شده هم اشاره کرد و افزود: تملق همراه با فرصت طلبی و دفاع بد از مجموعه فدراسیون و کادر فنی و تیم های ملی معضلی دیگری است که این روزها با آن مواجه شده ایم.

ملی پوش سابق کاراته ایران با تاکید بر اینکه موارد و مصداق هایی برای هردوی این آفت ها در حال حاضر در کاراته ایران قابل مشاهده است، گفت: متاسفانه چنین مشکلاتی به مانند دو تیغه یک قیچی هستند که ظاهرا از نظر شکل متفاوت عمل می کنند، اما هردو به کاراته ضربه می زنند.

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=16577
  • کد خبر : 16577

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته