سجادی : دوپینگ سهوی و عمدی ندارد ، عسگری دوپینگ کرده و محروم شده

سجادی : دوپینگ سهوی و عمدی ندارد ، عسگری دوپینگ کرده و محروم شده
فدراسیون کاراته وکیل گرفته و مدارک ارسال کرده اند امیدواریم بخشوده شود اما در قوانین دوپینگ  استفاده عمدی و سهوی داروی ممنوعه محرومیت دارد

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز ، نصرالله سجادی مدیر و سرپرست کاروان المپیک ایران در توکیو ، با دوپینگ ملی پوش کاراته اشاره کرد و گفت: دوپینگ سهو و عمد ندارد وقتی دارویی ممنوع میشود و دوز آن بالاست نباید مصرف شود. و این قضیه از نظر مسئولین المپیک محرومیت به دنبال دارد.

وی در ادامه در مورد دوپینگ عسگری ملی پوش کاراته گفت : با توجه به اینکه فدراسیون کاراته وکیل گرفته و مدارک ارسال کرده اند امیدواریم بخشوده شود اما در قوانین دوپینگ  استفاده عمدی و سهوی داروی ممنوعه محرومیت دارد و پزشک این ورزشکار از این قضیه اطلاعی نداشته است. ضمن اینکه ما به ورزشکاران بارها اعلام کردیم برای مصرف دارو حتما با کمیته المپیک و پزشکان تیم مشورت نمایید.

سجادی در مورد وضعیت تیم ملی کاراته و وضعیت شهرام هروی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صحبت کردند و مشکل حل شد. هروی در اردوی تیم ملی کاراته مشغول است.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19144
  • کد خبر : 19144

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته