سازمان واکو سمینار آنلاین را برگزار کرد

سازمان واکو سمینار آنلاین را برگزار کرد

سمینار سازمان کیک بوکسینگ واکو آسیا از طریق برنامه zoom برگزار شد. این سمینار با نظارت مستقیم دکتر ناصر نصیری […]

سمینار سازمان کیک بوکسینگ واکو آسیا از طریق برنامه zoom برگزار شد.

این سمینار با نظارت مستقیم دکتر ناصر نصیری رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا), بنیانگذار و رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران

و آقای  اینچون جونگ ،  مسئول کمیته فنی کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو  آسیا با شرکت بیش از ۱۵۰ مربی و داور از بیش از ۲۵ کشور مختلف بخصوص آسیایی از جمله مربیان و داوران ایرانی زیر نظر کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا ( واکوآسیا) برگزار گردید.

نصیری واکو

کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا مقرر نمود تا با محوریت فرصتها و چالش های همه گیری ویروس کرونا و مواردی که کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا و انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران WAKO با آن مواجه است این سمینار برگزار گردد. برگزاری این رویداد مهم در سطح بین الملل بخصوص قاره آسیا که با حضور اعضا تحت پوشش سازمان واکو از جمله مربیان و داوران ایرانی صورت پذیرفت اعتبار این سمینار را دوچندان نمود.

واکو کیک بوکسینگ
در این سمینار مباحث اساسی که در خصوص درجه بندی به روزشده کمربندها، تکنیک ها، تاکتیک های پایه، تخصصی و قوانین داوری در ورزش کیک بوکسینگ در استاندارد بین المللی با هدف آگاهی بخشی، دانش افزایی و ارتقای مربیان و داوران انجام پذیرفت تعدادی از مربیان و داوران ایرانی از سوی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران معرفی تا با قوانین و استانداردهای بین المللی ورزش کیک بوکسینگ بیشتر آشنا شوند.

 

رزمی نیوزخبر رزمی

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=7509
  • کد خبر : 7509

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته