زهرا ناطقی نایب رییس فدراسیون ووشو با رای مجمع برکنار شد

زهرا ناطقی نایب رییس فدراسیون ووشو با رای مجمع برکنار شد

با رای اعضای مجمع فدراسیون ووشو، زهرا ناطقی نایب رئیس دوم فدراسیون ووشو از سمت خود برکنار شد.و صادقی سرپرست نایب رییسی بانوان شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ووشو صبح امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن 1402 در سالن استاد فارسی واقع در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و مهدی علی‌نژاد نماینده فدراسیون بین‌المللی ووشو به همراه سایر اعضا حضور داشتند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون در ابتدای این مجمع ضمن خیر مقدم به همه حاضران، گزارشی از عملکرد ووشو را ارائه کرد و در این باره اظهار داشت: عملکرد ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو درخشان و فوق‌العاده بود و این عملکرد سهم زیادی در جایگاه کاروان ایران در این بازی‌ها داشت.

وی در ادامه پیرامون برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ صحبت کرد و گفت: سال شلوغی داریم و امیدوارم روند مدال‌آوری‌ها و نتایج مثل همیشه، خوب و درخشان پیش برود. ما سال سختی را سپری کردیم و امیدوارم روزهای خوبی را در ۱۴۰۳ در پیش داشته باشیم.

در ادامه این مجمع گزارش حسابرس مالی توسط حسابرس مستقل و حسابرس وزارت ورزش قرائت شد و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

رأی‌گیری درخصوص ادامه فعالیت زهرا ناطقی نایب رئیس دوم فدراسیون (امور بانوان)، بخش دیگری از مجمع امروز بود و اعضا با ۴۰ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۳ رأی سفید، رأی قاطع به برکناری ناطقی از این سمت دادند. همچنین از سوی رئیس فدراسیون ووشو، حمیده صادقی به عنوان سرپرست نائب رئیسی فدراسیون ووشو معرفی شد.

اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این مجمع از دکتر مهدی علینژاد تعریف و تمجید کرد که این مطالب در اخبار فدراسیون ووشو منتشر نشده است.

اسبقیان از علینژاد بعنوان معمار فدراسیون ووشو نام برد تاکید کرد که علینژاد پایه گذار موفقیتهای این فدراسیون بود و با حضورش در وزارت ورزش باعث نگرانی ما در فدراسیون ووشو شد که با راهنمایی هایی که به امیر صدیقی میکرد خیالمان راحت بود، و امیر صدیقی نیز رسم شاگردی را به جا آورد، و عملکرد خوبی در این فدراسیون داشت.

در مورد برکناری زهرا ناطقی نیز، موضوعی اعلام نشد، تا همچنان علت برکناری وی در هاله ای از ابهام بماند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=43945
  • کد خبر : 43945

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته