رضا حیدری رییس فدراسیون کونگفو بعد از استعفا سرپرست شد

رضا حیدری رییس فدراسیون کونگفو بعد از استعفا سرپرست شد

رئیس فدراسیون کونگ فو تنها بعد از گذشت ۵ روز از استعفا، با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست به محل کار خود بازگشت.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، رضا حیدری رییس فدراسیون کونگ فو که یکشنبه ۱۳ آذرماه 1401 از سمت رئیس فدراسیون کونگ فو استعفا داده بود، با حکم سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست این فدراسیون به دفتر کار خود بازگشت تا در شش ماه آینده انتخابات این فدراسیون را برگزار کند.

مشخص نیست که وی به عنوان یکی از کاندیداها برای حضور در انتخابات ثبت نام می‌کند یا فقط قرار است طی شش ماه آینده شرایط برگزاری مجمع را برای انتخاب رئیس آینده فراهم کند.

سوال اصلی اینجاست، اگر مأموریت حیدری بعد از ۹ سال حضور در این فدراسیون به عنوان یک کارمند به پایان رسیده و باید به محل خدمت خود بازگردد، چرا برای او حکم سرپرستی صادر شده، اگر هم مشکلی برای حضور در فدراسیون نداشته، چرا استعفا داد؟

انتخابات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ۱۲ مردادماه سال ۹۸ برگزار شد و حیدری موفق شد با اخذ ۴۱ رأی ۵ رقیب خود را کنار زده و به عنوان رئیس انتخاب شود.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=32693
  • کد خبر : 32693

برچسب ها

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته