دیدار نایب رییس فدراسیون جهانی جودو با میر اسماعیلی /روزنه امید لغو تحریم

دیدار نایب رییس فدراسیون جهانی جودو با میر اسماعیلی /روزنه امید لغو تحریم
امروز حس خوبی دارم و فکر میکنم به خانه خودم آمده ام علاقه مند هستم که در این میان رابطه فدراسیون جودو ایران و روسیه خیلی بهتر شود. من میخواهم توضیح بدهم که مردمان روسیه و ایران شباهت های زیادی به هم دارند

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز به نقل از فدراسیون جودو، امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ، «سرگی سولوویچیک» نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو و رئیس فدراسیون قاره جودو اروپا با حضور در فدراسیون جودو کشورمان در گفت و گوی که با آرش میراسماعیلی، گفت: خوشحالم که به ایران سفر کرده ام، این اولین بار است که به تهران آمده ام.

در این ملاقات خیلی خوشحالم که دوستان قدیمی خودم، جودوکاران و قهرمانان جودو ایران را دیدم. همچنین دوست خوبم، آرش میراسماعیلی از قهرمانان خوب ایران و دنیا که در روسیه و خیلی از کشورهای مختلف او را می شناسند را ملاقات کردم. او دوست خوب من است من در کنار دیدار شما و خانواده بزرگ جودو ایران، قرار است به کار اقتصادی ام سرکشی کنم.

وی افزود: امروز حس خوبی دارم و فکر میکنم به خانه خودم آمده ام علاقه مند هستم که در این میان رابطه فدراسیون جودو ایران و روسیه خیلی بهتر شود. من میخواهم توضیح بدهم که مردمان روسیه و ایران شباهت های زیادی به هم دارند. هر دو ملت در گذشته برای کشور و ملت خودشان جنگیده اند. ایرانی ها مردمان خوب و قدرتمندی هستند.

نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو خاطرنشان، کرد: ما دوست داریم جودو در دنیا گسترش پیدا کند و با همه کشورهای دنیا همکاری داشته باشیم تا این رشته در تمام دنیا گسترش پیدا کند.

رئیس فدراسیون جودو قاره اروپا، گفت:

جودو یعنی احترام، جودو یعنی مربی، جودو یعنی همسایه، جودو یعنی دوست و ورزشکار و به نظرم جودو یک ورزشی بدور از هر مسائل غیر ورزشی باید باشد، ما در جودو به احترام نیاز داریم و باید به این رشته احترام بگذاریم.

در پایان جلسه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، اظهار داشت: اولین بار است که یک مقام رسمی فدراسیون جهانی جودو در ایران حضور پیدا میکند. ما طی جلسه ای که امروز و فردا خواهیم داشت، صحبت های خوبی داشته و خواهیم داشت. «سرگی سولوویچیک» از دوستان خوب من است. به نوعی ما سعی میکنیم از شرایط موجود و ظرفیت هایی که وجود دارد استفاده کنیم.

میراسماعیلی در پایان، افزود: بنده یک ماه گذشته یک دیدار رسمی هم با رئیس فدراسیون جهانی جودو داشتم. برای حل این معضل تمام تلاشمان را میکنیم. از نظر حقوقی این موضوع را پیگیری میکنیم و این حق قانونی ما است. این نفرات رابط های بسیار خوبی میتوانند باشند تا بتوانیم به یک راهکاری دست پیدا کنیم

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=18797
  • کد خبر : 18797

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته