دیدار صالحی امیری با میراسماعیلی پس از چند سال دلخوری

دیدار صالحی امیری با میراسماعیلی پس از چند سال دلخوری
صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک که این روزها خود را آماده کاندید مجدد برای این کمیته میکند،اکنون در آستانه انتخابات، تصمیم گرفته است تا از برخی روسای فدراسوین ها و قهرمانان ورزشی دلجویی کند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک دیروز 10 بهمن ماه 1400.با آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو، دیداری صمیمانه برگزار کردند.

پس از تعلیق جودو،کشمکش های بسیاری بین این دو بوجود آمده بود .که بعضا موانعی هم بر سر راه فدراسیون جودو قرار داشت و در مواقعی میراسماعیلی از عدم توجه این کمیته .به فدراسیون جودو و اعمال سلایق شخصی و تعلل در برطرف کردن تعلیق جودو، گله مند بود.

لازم به ذکر است که پیش از این صالحی امیری با علیرضا دبیر و هادی ساعی نیز اختلافاتی داشته و این دو قهرمان و رییس فدراسیونها نیز .از ایشان به جهت عدم همکاری و توجه، گله مند بودند.

صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک که این روزها خود را آماده کاندید مجدد برای این کمیته میکند،اکنون در آستانه انتخابات، تصمیم گرفته است تا از آنها دلجویی کند.پیش از این با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر نیز آشتی کرده بود.

امیدواریم برای کمیته المپیک نیز یک فرد ورزشی و متخصص ورزش انتخاب شود که به مشکلات ورزشکاران بیشتر آشنا باشد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=23293
  • کد خبر : 23293

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته